استفاده از ظرفیت جوانان در تولید آثار هنری
کد خبر: 4062164
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸

استفاده از ظرفیت جوانان در تولید آثار هنری

امام جمعه طارم ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت جوانان در تولید آثار هنری، گفت: در شهرستان طارم استعدادهای درخشان در زمینه هنر وجود دارد که انتظار داریم تا با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از این استعدادها زمینه تولد آثار فاخر فرهنگی و هنری به ویژه در زمینه مستند سازی زندگی شهداء صورت گیرد.

آثار هنری

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام مهدی منصوری، امام جمعه طارم، شامگاه روز گذشته ۱۵ خردادماه در سفر یک روزه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به این شهرستان، با بیان اینکه امروزه دشمن بیکار نبوده و با سرمایه‌گذاری‌های عظیم به دنبال مبارزه با ایران اسلامی است، اظهارکرد: سرود سلام فرمانده به عنوان یک سرود مردمی از مسجد جمکران شروع شد و با یاری امام زمان(عج) الان در سراسر دنیا در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه حرکت‌های مردمی در دل دشمن ترس ایجاد می‌کند و از جمله این حرکت‌های عظیم مردمی می‌توان به حرکت مردمی در اربعین حسینی اشاره کرد، افزود: حرکت‌های مردمی در دل دشمن ترس ایجاد می‌کند؛ از جمله این حرکت‌ها عظیم مردمی می‌توان به حرکت مردمی در اربعین حسینی اشاره کرد.

امراله حسنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز در سخنانی با اشاره به مظلومیت فرهنگ، گفت: متأسفانه نگاه به فرهنگ نگاه دسته چندمی است که امیدواریم بتوانیم با اقداماتی در راستای اصلاح ساختاری اداری این نگاه را تغییر دهیم.

وی با اشاره رویکرد دولت سیزدهم در استفاده از ظرفیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خاطرنشان کرد: در نظر داریم با استفاده از این ظرفیت اقداماتی در ارتقاء فرهنگ و هنر منطقه به خصوص در مناطق دور افتاده انجام دهیم.

وی افزود: تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی، برگزاری کارگاه‌های معرفت‌افزایی، تشکیل گروه‌های سرود و تئاتر در کانون‌ها، برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، اجرای نمایش، جنگ شادی و ... از جمله برنامه‌هایی که از طریق این کانون‌ها در سطح شهرستان با رویکرد امیدآفرینی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha