افتتاح جلسه قرآن مرکزی مسجد و مجتمع فرهنگی پیامبر اعظم (ص) مشهد
کد خبر: 4062050
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸

افتتاح جلسه قرآن مرکزی مسجد و مجتمع فرهنگی پیامبر اعظم (ص) مشهد

رئیس هیئت مدیره خدمات قرآنیان مشهد گفت: جلسه قرآن مرکزی مسجد و مجتمع فرهنگی پیامبر اعظم (ص) مشهد با مشارکت برخی مساجد منطقه تحت نظر استاد پیشکسوت و نخبه‌پرور حاج هاشم مجتهدزاده افتتاح می‌شود.

افتتاحیه جلسه قرآن مرکزی مسجد و مجتمع فرهنگی پیامبر اعظم (ص) مشهدحجت الاسلام و المسلمین سید موسی سلطانی، رئیس هیئت مدیره خدمات قرآنیان مشهد در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی اظهار کرد: در راستای فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند مساجد را پایگاه قرآنی کنید، افتتاحیه جلسه قرآن مرکزی‌ غرب مشهد با محوریت مسجد پیامبر اعظم (ص) و موسسه فرهنگی قرآن و عترت شکوه رسالت نبوی در مورخه دوشنبه  ۱۶ خرداد ماه هم‌زمان با نماز مغرب و عشا، در مسجد پیامبر اعظم (ص) واقع در میدان استقلال، آزادی ۳۶ برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این جلسه ویژه آقایان، دوشنبه هرهفته در مجمع قرآنی غرب مشهد منعقد و استاد جلسه نیز استاد پیشکسوت و نخبه‌پرور حاج هاشم مجتهدزاده است و حضور جوانان و نوجوانان را خواهیم داشت.

سلطانی افزود: برگزاری این جلسات در منطقه غرب مشهد ظرفیت خوبی است و مساجد منطقه را پای کار آورده‌ایم و برخی  موسسات نیز همکاری خوبی داشته‌اند.

انتهای پیام
captcha