دوره‌های جدید آموزش و ارتقای قاریان و دعاخوانان کشور برگزار می‌شود
کد خبر: 4061632
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱

دوره‌های جدید آموزش و ارتقای قاریان و دعاخوانان کشور برگزار می‌شود

دوره‌های آموزش و ارتقای قاریان و دعاخوانان، با هم‌افزایی دو نهاد قرآنی کشور ازجمله شورای عالی قرآن و سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، برگزاری دوره‌های آموزش و ارتقای قاریان و دعاخوانان کشور ازجمله اقدامات و تجربیات شورای عالی قرآن در حوزه آموزش‌های تخصصی است که سال‌ها است ویژه قاریان و دعاخوانان ممتاز برگزار می‌شود. 

محمدتقی میرزاجانی، معاون اجرایی شورای عالی قرآن در این خصوص گفت: در سال‌های اخیر، بهره‌گیری از بستر فضای مجازی، امکان استفاده از این دوره‌ها را برای تعداد بیشتری از ممتازین عرصه قرائت و دعا در استان‌های مختلف کشور فراهم کرده است.

وی افزود: این دوره‌های تخصصی در سال ١۴٠١ در سه بخش شامل چهاردهمین دوره ارتقای قاریان ممتاز قرآن کریم، ششمین دوره ارتقای دعاخوانان ممتاز کشور و چهارمین دوره آموزش غیرحضوری تدارک شده که از خردادماه آغاز و تا اسفندماه ادامه خواهد یافت.

میرزاجانی ادامه داد: امسال مشارکت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در برگزاری این دوره‌ها، می‌تواند نویدبخش یک همکاری و هم‌افزایی پربرکت باشد که آن را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم به پربارترشدن این حرکت ارزشمند بینجامد.

معاون اجرایی شورای عالی قرآن با اشاره به اینکه در دوره‌های آموزش و ارتقاء چه در بخش حضوری و چه مجازی از استادان مجرب استفاده خواهد شد گفت: قراء و دعاخوانان ممتازی که علاقه‌مند به شرکت در این دوره‌ها هستند می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی قرآن یا مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و با کسب اطلاعات تکمیلی، حداکثر تا ٢٠ خردادماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

دوره‌های آموزش و ارتقاء قاریان و دعاخوانان کشور برگزار می‌شود

ثبت‌نام دوره‌های آموزش و ارتقاء قاریان و دعاخوانان کشور

اصول و ضوابط دوره‌های ارتقاء قاریان

اصول و ضوابط دوره‌های ارتقاء دعاخوانان

انتهای پیام
captcha