تجليل از معلمان مروج فرهنگ كتاب‌خوانی در میاندوآب
کد خبر: 4060960
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷

تجليل از معلمان مروج فرهنگ كتاب‌خوانی در میاندوآب

به همت اداره کتابخانه‌های عمومی میاندوآب از معلمان مروج فرهنگ کتاب‌خوانی در این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

نشست کتابخوان در میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، نشست كتاب‌خوان ويژه دبيران با حضور بهروز تقی‌نژاد، رئيس آموزش و پرورش، رامين وحدانی، رئيس اداره كتابخانه‌های عمومی میاندوآب و تعدادی از دبيران فعال در حوزه ترويج كتاب و كتاب‌خوانی 10 خرداد در سالن جلسات اداره كتابخانه‌های عمومی این شهرستان برگزار شد.

رئيس اداره آموزش و پرورش مياندوآب در این جلسه ضمن استقبال از برگزاری چنين نشست‌هايی اظهار کرد: انقلاب اسلامی در واقع انقلابی فرهنگی بود و نقش فرهنگ كتاب‌خوانی، به ويژه كتب آيت‌الله مطهری، آيت‌الله حكيمی از اوايل انقلاب شوری آگاهانه برای ادامه مسير با توان هر چه بيشتر را در جوانان ايجاد كرده بود، هر نوع موفقيت، رفاه، تعالی روحانی و اجتماعی تنها از بطن اين سطور سياه‌رنگ ميسر خواهد شد.

بهروز تقی‌نژاد با ابراز خرسندی از حضور دبيران مروج فرهنگ مطالعه در اين نشست افزود: معلمان به عنوان اولين الگوهای آگاهی برای دانش‌آموزان، لازم است زمينه انس آنها با كتاب و ايجاد عادت به مطالعه و كتاب‌خوانی را به هر طريق ممكن و با استفاده از انواع تشويقات فراهم سازند.

رئيس اداره كتابخانه‌های عمومی مياندوآب، ضمن تقدير از همكاری معلمان در ترويج فرهنگ كتاب‌خوانی گفت: دو مجموعه آموزش و پرورش و نهاد كتابخانه‌های عمومی رسالت مشترکی برای ترویج دانایی و آگاهی در جامعه دارند.

رامين وحدانی تصریح کرد: در اين راستا دبيران با تشويق دانش‌آموزان به مطالعه و كتاب‌خوانی گامی مهم در نهادينه‌سازی آموزش خواهند داشت.

در اين نشست كتاب‌های «س‍رگ‍ذش‍ت‌ دوازده‌ ت‍ن‌ از زن‍ان‌ م‍وث‍ر در ت‍اري‍خ‌ اي‍ران» نوشته محمد جواد بهروزی، «زمين سوخته» نوشته احمد محمود، «ارميا» نوشته رضا اميرخانی و «اميل» نوشته ژان ژاک روسو به ترتيب توسط پريناز باغداران، سميه رفيعی، وحيده باباخانلو و آيدا بزرگ‌مهر معرفی شدند.

همچنین در پايان اين جلسه با اهدای لوح تقدير از دبيران فعال در حوزه ترويج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی تقدير به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha