گردهمایی کانون‌های مساجد روستایی سیروان برگزار می‌شود
کد خبر: 4060773
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷

گردهمایی کانون‌های مساجد روستایی سیروان برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان از برگزاری گردهمایی کانون‌های مساجد روستایی بخش سیروان همزمان با دهه کرامت خبر داد و گفت: این مراسم در روستای درویشان از توابع سنندج برگزار می‌شود.

کامل گلباغی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، کامل گلباغی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کردستان امروز، 9 خردادماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان کردستان اظهار کرد: گردهمایی کانون‌های مساجد روستایی بخش سیروان همراه با آیین تجلیل از فعالان فرهنگی، اجتماعی و دینی مسجد محور همزمان با گرامیداشت دهه کرامت در روستای درویشان از توابع سنندج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کانون علم و دانش مسجد روستای سو متولی برگزاری این گردهمایی است، افزود: این مراسم با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همکاری و مشارکت ستاد فهما کردستان در راستای کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی بخش سیروان سنندج پیش‌بینی شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان با اشاره به زمان برگزاری این مراسم بیان کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده گردهمایی کانون‌های مساجد روستایی بخش سیروان روز دوشنبه ۱۶ خرداد ماه جاری با حضور اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان سنندج برگزار می‌شود.

وی بر احیای کارکرد‌های مساجد در کانون‌ها تأکید کرد و افزود: کانون‌های مساجد پایگاه‌های مردمی و پتانسیلی بالا در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری و احیای کارکرد‌های مساجد است.

گلباغی کانون‌های مساجد را یکی از ظرفیت‌های قوی و جنبه‌های ماندگار در حوزه فرهنگ و هنری دانست و یادآور شد: تلاش برای تقویت و احیای ارزش‌های معنوی و ترویج اسلام ناب محمدی از کارکرد‌های مجموعه کانون‌های مساجد است.

انتهای پیام
captcha