معاون اجرایی رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی سفر می‌کند
کد خبر: 4060655
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

معاون اجرایی رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی سفر می‌کند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی از سفر یک روزه معاون اجرایی رئیس‌جمهور به استان خبر داد.

مرتضوی، معاون اجرایی رییس جمهوربه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی، علیرضا عباس‌زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: سیدصولت مرتضوی به همراه هیئتی از مدیران اجرایی کشور برای بررسی روند اجرا و پیشرفت فیزیکی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی سفر می‌کند.

وی با بیان اینکه استان خراسان‌جنوبی، فردا، 10 خردادماه، میزبان مرتضوی، معاون اجرایی رئیس‌جمهور خواهد بود، ادامه داد: دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بیرجند، حضور در جلسه پیگیری مصوبات سفر و ستاد تنظیم بازار، بازدید از چند پروژه شاخص، افتتاح متمرکز 697 پروژه توسعه مخابراتی و بازدید از سطح شهر بیرجند از جمله برنامه‌های این سفر یک روزه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی تصریح کرد: روز چهارشنبه، 11 خردادماه هم، سفر معاون اول رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از معاونین وزرا و مدیران وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی را میزبانی خواهیم کرد.

عباس‌زاده با اشاره به اینکه نیکزاد و هیئت همراه به دعوت رئیس مجمع نمایندگان استان به خراسان‌جنوبی سفر می‌کند، یادآور شد: دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، حضور در شهرستان‌های سرایان، بشرویه، فردوس و طبس و بازدید از چند پروژه حوزه راهداری، راه، کشاورزی و دامپروری از جمله برنامه‌های این سفر است.

وی افزود: برای استفاده از فرصت حضور نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی در استان در راستای رفع موانع قانونی و توجه ویژه به مناطق محروم و کم‌برخوردار در تصویب قوانین برنامه‌ریزی شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در این سفر درخصوص مطالبات استان از وزارتخانه‌های راه و شهر سازی و جهاد کشاورزی بحث و تبادل نظر خواهد شد، گفت: روز پنجشنبه هم حضور رئیس فدراسیون تیراندازی کشور را در استان میزبانی خواهیم کرد.

عباس‌زاده با بیان اینکه بازدید از زیرساخت‌های ورزشی و ظرفیت‌های استان در زمینه تقویت ورزش تیراندازی از جمله برنامه‌های این سفر خواهد بود، اظهار کرد: اظهار امیدوارم بتوانیم از حضور این مهمانان حداکثر استفاده را در راستای توسعه استان خراسان‌جنوبی ببریم.

انتهای پیام
captcha