برگزیدگان مسابقه حفظ قرآن ویژه فرزندان اعضای جهاددانشگاهی قم تجلیل شدند
کد خبر: 4058699
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹

برگزیدگان مسابقه حفظ قرآن ویژه فرزندان اعضای جهاددانشگاهی قم تجلیل شدند

مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه حفظ قرآن کریم ویژه فرزندان اعضای جهاددانشگاهی واحد استان قم با محوریت سوره‌های مبارکه قدر، عصر و شمس برگزار شد.

جوایز مسابقه حفظ قرآن کریم ویژه فرزندان اعضای جهاددانشگاهی قم اهدا شدبه گزارش ایکنا از قم، مراسم اهدای جوایز مسابقه حفظ قرآن کریم فرزندان اعضای جهاددانشگاهی واحد استان قم که در ماه مبارک رمضان در مسابقه حفظ قرآن شرکت کرده بودند روز گذشته، 31 اردیبهشت‌ماه با حضور محمد حیدری، رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم برگزار شد.

در این مراسم که با حضور اعضای جهاددانشگاهی واحد استان قم و فرزندان‌شان برگزار شد، پس از قرائت قرآن از سوی قاری حاضر در جلسه، فرزندان هر یک از جهادگران آیاتی از قرآن کریم را تلاوت کرده و جوایز و لوح تقدیر خود را دریافت کردند.

شرکت‌کنندگان با سن کمتر از 10 سال سوره‌های عصر و قدر و شرکت‌کنندگان با سن بیشتر از 10 سال سوره‌های شمس و قدر را حفظ کرده و با ارسال ویدئوی قرائت خود در مسابقه شرکت کردند.

یادآور می‌شود، این مسابقه ویژه فرزندان اعضای جهاددانشگاهی استان قم در دو سطح زیر 10 سال و بالای 10 سال برگزار شد و برندگان جوایز پنج میلیون ریالی دریافت کردند.

انتهای پیام
captcha