25 خرداد؛ پایان مهلت ثبت‌نام چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در قم
کد خبر: 4058570
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹

25 خرداد؛ پایان مهلت ثبت‌نام چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در قم

رئیس مرکز امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه قم گفت: ثبت‌نام برای شرکت در چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در سطح استان قم از 21 اردیبهشت آغاز شده است و علاقه‌مندان تا 25 خردادماه سال جاری فرصت دارند در این مسابقات ثبت‌نام کنند.

آغاز ثبت‌نام چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف استان قمبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم، سیدمحمد صالح‌نژاد، رئیس مرکز امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه قم اظهار کرد: چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران امسال هم در رشته‌های مختلف و با حضور بانوان و آقایان بالای 18 سال برگزار خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس ثبت‌نام در مرحله استانی این مسابقات از 21 اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا 25 خردادماه و با محوریت بقاع متبرکه امامزادگان استان ادامه دارد.

رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه این مسابقات در سه بخش آوایی انفرادی، گروهی و معارفی برگزار می‌شود، گفت: رشته‌های حفظ پنج، 10، 20 جزء و کل قرآن کریم، قرائت تحقیق، ترتیل، اذان و دعاخوانی در بخش آوایی انفرادی قرار دارند و در بخش گروهی نیز شرکت‌کنندگان در رشته‌های مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه نهج‌البلاغه و ترجمه صحیفه سجادیه هم رشته‌های بخش معارفی این مسابقات هستند.

صالح‌نژاد با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت اینترنتی این مسابقات مراجعه کنند، گفت: سایت مسابقات رسمی جمهوری اسلامی به آدرس www.quraniran.ir در دسترس عموم قرار دارد.

انتهای پیام
captcha