اجرای پویش «هلال رحمت» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4056448
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷

اجرای پویش «هلال رحمت» در کهگیلویه‌وبویراحمد

طی مراسمی ۱۲۰۰ بسته حمایتی و معیشتی به‌مناسبت صدمین سالگرد تأسیس جمعیت هلال احمر و در چهارمین مرحله از اجرای پویش هلال رحمت به همت معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه‌وبویراحمد بین نیازمندان توزیع شد.

 توریع بسته معیشتی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد سیدامان‌الله جهانبین، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 22 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، از توزیع ۱۲۰۰ بسته حمایتی و معیشتی بین خانواده‌های محروم سراسر استان در هفته هلال احمر خبر داد.

وی افزود: در چهارمین مرحله از پویش هلال رحمت در سطح استان به همت معاونت امور داوطلبان و مشارکت خیرین و افراد نیکوکار و کمک‌های جمع‌آوری شده مردمی یک هزار و 200 بسته حمایتی و معیشتی حاوی اقلام و مواد غذایی شامل برنج، روغن، ماکارونی، سویا، رب گوجه، قند و کنسروجات تهیه شد که به‌مناسبت هفته هلال احمر در سطح شهرستان‌های این استان در حال توزیع است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: در مجموع چهار مرحله (مرحله اول اسفندماه ۱۴۰۰ تعداد ۱۰۰ بسته، مرحله دوم عید نوروز ۱۴۰۱، ۱۵۰ بسته، مرحله سوم ماه مبارک رمضان ۲۵۰ بسته و مرحله چهارم هفته هلال احمر ۱۲۰۰ بسته) از اجرای پویش هلال رحمت تاکنون، تعداد یک هزار و 700 بسته حمایتی و معیشتی بین خانواده‌ها و افراد نیازمند در سطح استان توزیع شده است.

جهانبین در پایان یادآور شد: مبلغ هر بسته حمایتی و معیشتی دو میلیون و 500 هزار ریال است و در این مرحله یک هزار و 200 بسته به ارزش ریالی سه میلیارد ریال توزیع شده است.

انتهای پیام
captcha