برپایی نمایشگاه «صریر نور» و «نام و نشان» در فرهنگسرای قرآن
کد خبر: 4056318
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

برپایی نمایشگاه «صریر نور» و «نام و نشان» در فرهنگسرای قرآن

دو نمایشگاه «صریر نور» و «نام و نشان» در نگارخانه هدی فرهنگسرای قرآن برپا می‌شود.

 نمایشگاهی از تابلوهای خط نسخ ایرانی به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای قرآن، نگارخانه هدی این مرکز به منظور حمایت از هنرمندان رشته‌های مختلف و آشنایی مردم با سبک‌های مختلف هنری، اقدام به برگزاری نمایشگاهی از تابلوهای خط نسخ ایرانی کرده است.

این نمایشگاه با نمایش ۲۵ تابلوی خوشنویسی اثر اعظم علیزاده‌نیک به خط نسخ ایرانی با مضامین قرآنی و عرفانی و ترکیب‌ها و قالب‌های متنوع خوشنویسی در ابعاد متفاوت سعی در نمایش جلوه‌های کم‌نظیر خوشنویسی ایرانی دارد.

همچنین نمایشگاه «نام و نشان» تابلوهای دیگری از این هنرمند را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهد. این نمایشگاه مجموعه‌ای است از تجسم بصری ترکیب‌های خاص از اسامی، نشان‌های شخصی یا نشانه‌های حرفه‌ای، واژه‌ها یا عبارات هنرمند که از همراهی هنر خوشنویسی و هنر طراحی پدیده آمده است.

اعظم عليزاده‌نيك، متولد ۱۳۵۳ تهران و كاردان هوشبری و روزنامه‌نگار است. عضو انجمن خوشنويسان، عضو مؤسسه هنرهای تجسمی، حلقه مهربانی و همچنین مدرس خوشنویسی از سال۱۳۸۱ تاكنون است. وی برگزیده جشنواره‌های زیادی از جمله نمایشگاه قرآن، جشنواره شمسه، جشنواره مشق صلوات و ... است.

علاقه‌مندان برای دیدن این آثار زیبا می‌توانند تا 31  اردیبهشت همه روزه از ساعت 9 تا 17 به فرهنگسرای قرآن واقع در خیابان قزوین، نرسیده به میدان شمشیری، نبش خیابان شهید کاظمی مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha