«سیمای شنبه‌ها» روی صحنه تماشاخانه خاتون می‌رود
کد خبر: 4055959
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
در ستایش مقام مادر

«سیمای شنبه‌ها» روی صحنه تماشاخانه خاتون می‌رود

«سیمای شنبه‌ها» تئاتری در ستایش مقام مادر است که از امروز در تماشاخانه خاتون روی صحنه می‌رود.

علی نجفی، کارگردان تئاتر در گفت‌و‌گو با ایکنا درباره کار جدید گفت: «سیمای شنبه‌ها» نمایشی در ستایش مقام مادر است که از امروز بیستم اردیبهشت در تماشاخانه خاتون روی صحنه می‌رود.

وی افزود: نویسندگی این کار را به همراه احسان فکا به نگارش درآورده‌ام. آرزو خداکرمی تهیه‌کنندگی این تئاتر را بر عهده دارد و داستان نمایش درباره مادری است که عاشقانه فرزندش را دوست دارد اما اتفاقاتی او را از فرزندش جدا می‌کند.

نجفی ادامه داد: «سیمای شنبه‌ها» برایم ارزشمند است، چون بازیگرانی روی صحنه دارم که کار اولشان است اما بی‌نظیرند. نگین بخشی‌پور، بابک جدی، مریم جلیلی، ملیحه جهانشاهی، مجید چیت‌سازی، آرزو خداکرمی، سارا غفاری و میثم محمدی بازیگران نمایش «سیمای شنبه‌ها» هستند. نمایش «سیمای شنبه‌ها» هر شب غیر از شنبه‌ها، ساعت 19 روی صحنه خواهد رفت.

کارگردان «سیمای شنبه‌ها» در پایان تاکید کرد: علاقه‌مندان به تماشای این اثر نمایشی می‌توانند از طریق صفحه‌ نمایش در سایت تیوال به نشانی https://www.tiwall.com/p/sima.shanbeh اقدام به رزرو و تهیه بلیت کرده یا با حضور در تماشاخانه واقع در خیابان استاد نجات‌الهی (ویلا)،کوچه‌ مراغه، پلاک دو، طبقه سوم از این نمایش دیدن کنند.

عوامل فنی نمایش عبارتند از: شیرین افخمی‌فر (دستیار کارگردان)، بابک کیوانی (آهنگساز و طراح صدا)، شهاب شریفی (طراح صحنه)، یوسف محمدی، مائده عبدلی (دستیاران طراح صحنه)، شکوفه سرمستی (طراح لباس)، پارسیاتیدا فرزانه (طراح پوستر و بروشور)، حسین رضایی، علی نجفی (تبلیغات و ساخت تیزر)، حامد موسوی (عکاس).

انتهای پیام
captcha