قدردانی از اقدامات شورای عالی قرآن شهرداری تهران در نمایشگاه قرآن + فیلم
کد خبر: 4055934
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰

قدردانی از اقدامات شورای عالی قرآن شهرداری تهران در نمایشگاه قرآن + فیلم

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ضمن ابراز قدردانی از شورای عالی قرآن شهرداری بیان کرد: اقدامات بسیار خوبی جهت ترویج فرهنگ قرآنی در این نمایشگاه از سوی شورای عالی قرآن شهرداری صورت گرفت.

به‌گزارش ایکنا، بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم همزمان با شب‌های مبارک رمضان، با شعار «قرآن؛ کتاب امید و آرامش» متشکل از ۴۵ بخش در فضایی به مساحت ۴۰ هزار مترمربع از شبستان مصلای بزرگ امام خمینی‌(ره) پذیرای علاقه‌مندان کلام وحی بود.

انجام فعالیت‌های قرآنی در بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور غرفه شورای عالی قرآن شهرداری تهران در نمایشگاه یکی از اقدامات خوبی بود که طی این دوره صورت گرفت که البته نیازمند توجه بیشتر توسط مدیران شهری است.

نرگس معدنی‌پور، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، در شصت و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم پس از دو سال وقفه به علت شیوع کرونا از 15 تا 27 ماه مبارک رمضان به صورت حضوری برگزار شد، اظهار کرد: این نمایشگاه در حالی به کار خود پایان داد که شاهد استقبال خوبی از سوی شهروندان بودیم.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تهران نیز در این نمایشگاه حضور داشت، ضمن ابراز قدردانی از شورای عالی قرآن شهرداری بیان کرد: اقدامات بسیار خوبی جهت ترویج فرهنگ قرآنی در این نمایشگاه از سوی شورای عالی قرآن شهرداری صورت گرفت، همچنین تلاش سازمان بسیج شهرداری تهران به واسطه ایجاد مرکز تبادل کتاب در نمایشگاه و شهرداری منطقه هفت که اقدامات شایان توجهی را در نمایشگاه ارائه دادند، قابل تجلیل است.

انتهای پیام
captcha