جوانان باید کانون امید و زبان خوب مطالبه‌گری باشند
کد خبر: 4053614
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰

جوانان باید کانون امید و زبان خوب مطالبه‌گری باشند

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان، گفت: براساس سخنان رهبر انقلاب دشمن می‌خواهد تخم ناامیدی را بر سر ملت ایران بپاشاند پس جوانان باید کانون امید و زبان خوب مطالبه‌گری باشند.

آیت‌الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با بیان اینکه در برابر تقوا نمی‌توان مانندی آورد، اظهار کرد: از رمز‌های ماه مبارک رمضان فهم راز بندگی است.

وی افزود: تنها راه بندگی تقوا است و عبادت، ایمان به خدا است و بر اساس سخن امیرالمؤمنین(ع) که می‌فرمایند شخصیت هرکسی به ایمانش است و ایمان به اسلام مهم است.

آیت‌الله علما در ادامه با اشاره به اینکه امام راحل ۴۲ سال پیش هنگامی که اسرائیل ۱۳ ساله بود آینده را می‌دید که با اسلام چه می‌کند، گفت: روز قدس روز همه ملت‌ها است، روزی که ظلم ظالم را باید فریاد زد و به فرمایش مقام معظم رهبری اسرائیل کاری نمانده که انجام نداده باشد و باید فریاد خود را بر سر اسرائیل بزنیم.

امام جمعه کرمانشاه به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با دانشجویان اشاره کرد و افزود: دشمن می‌خواهد تخم ناامیدی را بر سر ملت ایران بپاشاند پس جوانان باید کانون امید و زبان خوب مطالبه‌گری باشند.

انتهای پیام
captcha