نرم‌افزارهای قرآنی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن کریم رونمایی می‌شود
کد خبر: 4052424
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
در نمایشگاه بین‌المللی قرآن

نرم‌افزارهای قرآنی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن کریم رونمایی می‌شود

آیین رونمایی از جدیدترین تولیدات نرم‌افزاری قرآنی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن امروز، ساعت 21:30 در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

قرآنبه گزارش ایکنا از قم، مراسم رونمایی از جدیدترین نرم‌افزارهای قرآنی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن کریم پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به همت اداره فناوری و فراوری اطلاعات این پژوهشکده با همکاری گروه فرهنگنامه‌های قرآنی این پژوهشکده و با حمایت میز قرآن قطب تعمیق ایمان دفتر تبلیغات اسلامی، با هدف فراهم کردن زمینه دسترسی سریع و آسان پژوهشگران در گرایش‌های مختلف علوم برگزار می‌شود.

این مجموعه اقدام به تولید مجموعه اپلیکیشن‌های فرهنگنامه و دانشنامه‌های تخصصی قرآن و فرهنگنامه موضوعی سوره‌های قرآن کرده است.

این اداره تا‌کنون 23 فرهنگ نامه موضوعی و 22 دانشنامه قرآنی را در قالب نرم‌افزار موبایلی تولید و ارائه کرده و اخیرا نیز جامع‌ترین فرهنگنامه موضوعی سوره‌های قرآن به‌عنوان کامل‌ترین منبع قرآن‌پژوهی که فراهم‌کننده زمینه توسعه پژوهش‌های قرآنی و تفسیر موضوعی قرآن است را تولید کرده است.

تمامی محققان و پژوهشگرانی که به‌دنبال تدوین مقاله، پایان‌نامه، کتاب و یا ارائه سخنرانی در موضوعات قرآنی هستند می‌توانند با نصب رایگان این نرم‌افزارها از طریق مراجعه به پرتال جامع علوم و معارف قرآن و نیز کافه بازار به جامع ترین اطلاعات قرآنی مورد نیازشان دسترسی پیدا کنند.

آیین رونمایی از جدیدترین تولیدات نرم‌افزاری قرآنی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن امروز، ششم اردیبهشت‌ماه، ساعت 21:30 در غرفه فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی واقع در سالن رسانه و فضای مجازی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha