کمک ۵۲ میلیونی مجمع خیرین سلامت به بیماران سخت‌درمان
کد خبر: 4051157
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷

کمک ۵۲ میلیونی مجمع خیرین سلامت به بیماران سخت‌درمان

مسئول امور مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت استان همدان از کمک بیش از ۵۲ میلیون تومانی این مجمع به بیماران سخت‌درمان خبر داد.

حمید شاکری‌صفت معاون امور مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت استان همدانحمید شاکری‌صفت، مسئول امور مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا، از همدان، اظهار کرد: در ۲۴۷ امین شورای مددکاری این مجمع که در هفته جاری برگزار شد، ده پروند برای بیماران جدید تشکیل شد و در مجموع ۵۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به این بیماران سخت‌درمان مساعدت شد.

وی یادآور شد: به این بیماران ۲۴ میلیون تومان مساعدت بلاعوض انجام شد، ده میلیون تومان وام قرض‌الحسنه داده شد و ۱۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان نیز از مراکز درمانی برای آن‌ها تخفیف اخذ شد.

شاکری گفت: از بیمارانی که برای آن‌ها تشکیل پرونده داده شده یک بیمار در طرح سخاوت جای گرفت و سه بیمار نیز در گروه طرح طعم مهربانی جای گرفتند.

مسئول امور مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت استان همدان یادآور شد: در سالروز میلاد امام حسن(ع) نیز ۱۶۰ سبد غذایی در مجمع خیرین تشکیل و در بین ۱۶۰ خانواده مددجوی تحت پوشش طرح طعم مهربانی توزیع شد.

وی یادآور شد: ارزش هر سبد به حدود ۵۰۰ هزار تومان می‌رسید که در مجموع ۸۰ میلیون تومان برای تهیه این سبدها هزینه شده بود.

انتهای پیام
captcha