ارتش جمهوری اسلامی خاری بر چشمان دشمنان است
کد خبر: 4051030
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
سردار شفائی:

ارتش جمهوری اسلامی خاری بر چشمان دشمنان است

فرمانده سپاه‌ سلمان سیستان‌وبلوچستان گفت: امروز ارتش یک ارتش نیرومند و مقتدر است دشمنانی که به دنبال اهداف پوچ خود هستند و می‌خواهند واقعیت‌های نظام را وارانه جلوه دهند بدانند که در حوزه دفاع از کشور و امنیت با افتخار تلاش‌ها و مجاهدت‌های بسیاری صورت گرفته و این نیرو خار چشم دشمنان است‌.

سردار شفائی فرمانده سپاه سلمانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، همزمان با 29 فروردین ماه روز ارتش، مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدا و فرماند‌هان نیروی زمینی ارتش ‌29 فروردین با همت سپاه سلمان در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان ‌برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار احمدشفائی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان‌وبلوچستان در این مراسم ضمن تبریک ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی به دلاور مردان شجاع و غیور ارتشی، اظهار کرد: وقتی ماهیت انقلاب اسلامی برای ستمگران عالم مشخص شد با تمام توان و ظرفیتی که داشتند به دنبال این بودند که انقلاب نوپای جمهوری اسلامی را منحدم، ساقط و یا تضعیف کنند.

وی با اشاره به این مطلب که یکی از فتنه‌های نظام سلطه همراهی و همکاری با مخالفان اسلام، توطئه انحلال در ارتش جمهوری اسلامی بود، افزود: دشمنان می‌دانستند که ارتش جمهوری اسلامی خاری بر چشمان آنها است و اگر این ظرفیت بتواند در کشور تقویت شود این انقلاب تجهیز می‌شود لذا با این منظور دشمن به دنبال توطئه در ارتش شد.

سردار شفائی با تأکید بر این مطلب که حضور نیروی ارتش افتخار ما بوده و هست ادامه داد: امام خمینی در ۲۶ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ پیامی را به ملت دادند که در اولین بند آن به ارتش جمهوری اسلامی فرمان دادند که ۲۹ فروردین ماه روز ارتش است و در این روز باید ارتشیان در شهرهای بزرگ با صلابت به رژه بپردازند و وفاداری و آمادگی خود را اعلام کنند.

فرمانده سپاه‌ سلمان سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: در بند دوم پیام امام خمینی خطاب به مردم که فرمودند به ارتش اسلامی احترام بگذارید و حتی فرمودند مردم موظفند از ارتش استقبال کند، توطئه دشمن خوابید و فضا آرام شد، ارتشیان ثابت کردند که اعتماد امام به این نیرو بجا و تدبیر امام حکیمانه بوده است.

سردار شفائی تصریح کرد: در قائله‌هایی که دشمنان طراحی و برنامه‌ریزی کرده بودند اولین مدافعان انقلاب ارتشیان بودند‌ که جانانه در صف حمایت از مردم حضور ‌داشتند.

این مسئول ادامه داد: ۴۹ هزار شهید را نیروی زمینی ارتش تقدیم انقلاب کرده ‌که شهیدان بابایی، صیاد‌شیرازی از شهدا این نیرو هستند.

سردار شفائی تصریح کرد: امروز ارتش ما یک ارتش نیرومند و مقتدر است دشمنانی که به دنبال اهداف پوچ خود هستند و می‌خواهند واقعیت‌های نظام را وارانه جلوه دهند بدانند که در حوزه دفاع از کشور و امنیت با افتخار تلاش‌ها و مجاهدت‌های بسیاری صورت گرفته است‌.

وی ادامه داد: مقام عظمای ولایت در توصیف ارتش می‌فرمایند، ارتش امروز یک ارتش منظم، منظبط و با تجهیزات عالی است، ارتش یک ذخیره و اندوخته برای ملت است. امروز ارتش در چشم ملت عزیز است، به لطف الهی امروز ارتش ما یک ارتش متدین است اعتقاد و ایمان قلبی نقش سازنده‌ای در ارتش دارد‌.

سردار شفائی تصریح کرد: ارتش اسلامی عزت انقلاب و عزت اسلام و امید مردم است‌، آنهایی که به دنبال این هستند که به نوعی اختلاف ایجاد کنند بدانند ارتش ما شجره طیبه و دژ مستحکم در مقابل دشمنان است.

در پایان نیز از خانواده معظم شهدا ارتش و فرماندهان این نیرو تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha