تعرض مکرر به بیت‌المقدس نتیجه خیانت کشورهای موافق عادی‌سازی است
کد خبر: 4050915
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
کمیته حمایت از انقلاب فلسطین:

تعرض مکرر به بیت‌المقدس نتیجه خیانت کشورهای موافق عادی‌سازی است

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری کشورمان در بیانیه‌ای جنایات جدید صهیونیست‌ها در مسجد‌الاقصی را محکوم و تأکید کرد: سران کشورهایی که زیر بار عادی سازی ننگین روابط با رژیم صهیونسیتی رفتند، بدانند که تعرض‌های مکرر صهیونیست‌ها به اماکن مقدسه و مردم بی‌پناه بیت‌ المقدس، نتیجه بی عملی، انفعال و خیانت آنان است.

تعرض مکرر به بیت‌المقدس نتیجه خیانت کشورهای موافق عادی‌سازی استبه گزارش ایکنا؛ بیانیه این کمیته که نسخه‌ای از آن در اختیار ایکنا قرار گرفت، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنْ مَنَعَ مَسَاجِدَ اللَّهِ أنْ يُذْكَرَ فِيهَا اسمُهُ وَسَعى فِي خَرابِهَا أولَئِكَ ما كانَ لَهُمْ أَنْ يَدْخُلُوهَا إِلَّا خَائِفِينَ لَهُمْ فِي الدُّنْيَا خِزْيٌ وَلَهُمْ في الآخِرَةِ عَذَابٌ عَظِيم

سوره بقره، آیه ۱۱۴

همزمان با ایام و لیالی ماه مبارک رمضان، که همه دنیا در آن با مسلمانان هم‌نوایی کرده و عبادات آنها را گرامی می‌دارند، شاهد هتک حرمت قبله اول مسلمین و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مسجد الاقصی و مردم مظلوم فلسطین هستیم.

دولت نامشروع اسرائیل و شهرک‌نشینان غاصب - که اینک با خیانت برخی سردمداران کشورهای عربی، وقیح‌تر از گذشته نیز شده‌اند - با هجوم به مسجدالاقصی، صدها نفر از نمازگزاران را مجروح کرده و بر تهدیدات و مشکلات این ملت مظلوم افزوده‌اند.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین‌ با اعلام پشتیبانی کامل از این ملت رنج‌دیده و مقاوم، ایستادگی آنان در برابر زیاده‌خواهی صهیونیست‌ها را می‌ستاید و بر استمرار آن تأکید می‌کند.

این کمیته همچنین به رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهد که دست از تعرض به مردم روزه‌دار و اهانت به مسجدالاقصی بردارد. بی شک این اقدامات نه تنها موجب خلاصی صهیونیست‌ها از بحران‌هایی که در ذات این رژیم وجود دارد نمی‌شود، بلکه باعث تعمیق کینه‌ها گردیده و‌ آتش جنگ را بیش از پیش شعله‌ور می‌نماید.

از علمای بلاد اسلامی، آزاداندیشان و آزادی‌خواهان جهان نیز می‌خواهیم که ظلم‌های آشکار اشغالگران را ببینند و برای دفاع از حق مشروع و طبیعی مردم بی دفاع فلسطین به میدان بیایند.

همچنین به سران کشورهایی که زیر بار عادی سازی ننگین روابط با رژیم صهیونسیتی رفتند و آنها که این وسوسه را دارند، می‌گوییم که صحنه‌های امروز قدس را ببینند و بدانند که تعرض‌های مکرر صهیونیست‌ها به اماکن مقدسه و مردم بی‌پناه بیت‌ المقدس، نتیجه بی عملی، انفعال و خیانت آنان است.

ألَا لَعنَةُ اللَّهِ عَلَى الظَّالِمِين

وسَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أیّ مَنقَلَبٍ ینقَلِبون

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری

انتهای پیام
captcha