جانفشانی ارتش در طول تاریخ انقلاب اسلامی
کد خبر: 4050412
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴

جانفشانی ارتش در طول تاریخ انقلاب اسلامی

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را انجام داد، بعد از پیروزی انقلاب و پیش از دفاع مقدس اگر ارتش نبود می‌توانیم بگوییم که ایرانی با این اقتدار و جغرافیا نداشتیم چرا که تجزیه‌طلبان برای تجزیه ایران نقشه کشیده بودند.

ارتش جمهوری اسلامی

به گزارش ایکنا از قزوین، امیر سرتیپ محمد شفیعی، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین، در مراسم رژه ارتش که امروز ۲۹ فروردین‌ در مقابل لشکر ۱۶ زرهی برگزار شد، تصریح کرد: در سال ۱۳۵۸ امام خمینی (ره) با ژرف‌نگری و آینده‌نگری مهر تأییدی بر ارتش زدند و روز ۲۹ فروردین‌ را به‌عنوان روز ارتش تعیین و حمایت خود را از این نیرو اعلام کردند.

وی افزود: امام خمینی (ره) اجازه ندادند توطئه دشمنان در انحلال ارتش عملیاتی شود و همه‌ساله در این روز ارتش انقلابی اقتدار خود را با رژه به نمایش می‌گذارد، همچنین امام (ره) به مردم تکلیف کردند که از ارتش استقبال کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین اظهار کرد: ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را انجام داد، بعد از پیروزی انقلاب و پیش از دفاع مقدس اگر ارتش نبود می‌توانیم بگوییم که ایرانی با این اقتدار و جغرافیا نداشتیم چرا که تجزیه‌طلبان برای تجزیه ایران نقشه کشیده بودند.

وی بیان کرد: ارتش در راستای استقلال ایران جانفشانی کرد، در دوران دفاع مقدس همرزمان ارتش دوشادوش سپاه و نیروی انتظامی تلاش کردند تا در مقابل دشمن تا دندان مسلح توانستیم به پیروزی برسیم بعد از دفاع مقدس نیز در تمام عرصه‌ها حضور داشتند.

شفیعی یادآور شد: در دوران کرونا نیز ارتش تمام امکانات را پای‌کار آورد و در حال حاضر مراقبت سنگین مرزی بر دوش ارتش است، در سراسر مرزهای ایران با همه وجود در خدمت دفاع از کیان و تمامیت ارضی کشور است.

انتهای پیام
captcha