نیروهای مسلح ایران؛ نور چشم مظلومان
کد خبر: 4050402
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی مطرح کرد:

نیروهای مسلح ایران؛ نور چشم مظلومان

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نور چشم مظلومان و خار چشم ظالمان عالم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز، ۲۹ فروردین‌ماه در مراسم رژه خودرویی روز ارتش در این استان، اظهار کرد: از لحظه‌ای که ارتش عزیز با امام امت بیعت کرد و بعد از ۴۳ سال مجاهدت‌های مردانه امروز در رژه ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران باری دیگر با امام امت بیعت کردند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به پشتیبانی ارتش از مردم در مقطع حساس و دفاع از میهن اسلامی، افزود: در هر کجایی اگر کشوری دچار ضعف شود، استکبار به آنها ضربه می‌زند، همان‌طور که شاهد هستیم از ۲۰۰ سال قبل و در زمان معاصر به کشورها تجاوز و شهرها را ویران و مردم را آواره و به قتل می‌رسانند.

وی بیان کرد: امروز ارتش ایران در سایه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، و پشتیبانی مردم با افتخار آزمایش‌های بزرگ را پشت سر گذاشت و در دنیا می‌درخشد.

حجت‌الاسلام عبادی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نور چشم مظلومان و خار چشم ظالمان در هر نقطه‌ای از دنیا هستند، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی مردم، ایرانی امن ساخته است و این یک مدال افتخار برای آنان است.

انتهای پیام
captcha