مسابقات حفظ و ترتیل در سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: 4049765
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳

مسابقات حفظ و ترتیل در سمنان برگزار می‌شود

مسئول امور قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری مسابقات حفظ و ترتیل ویژه دختران روزه اولی همراه با محفل انس با قرآن در سمنان خبرداد.

مسابقات حفظ و ترتیل در سمنان برگزار می‌شود

مجتبی نورمحمدی، مسئول امور قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در گفت و گو با ایکنا با اشاره به برگزاری مسابقات حفظ و ترتیل ویژه خواهران روزه اولی همراه با محفل انس با قرآن در سمنان گفت: این مسابقات توسط موسسه جامعه القرآن‌الکریم و پایگاه مقاومت بسیج طهورا با همکاری بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه سمنان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در رشته‌های حفظ یک، دو و سه جزء و نیز ترتیل‌خوانی سوره مبارکه یاسین برگزار می‌شود اظهار کرد: هدف از برگزاری مسابقات فرهنگ‌سازی و ایجاد اقبال به سمت کلام الهی و نشان دادن این است که قرآن می‌تواند مدیریت زندگی افراد را در دست گیرد.

نورمحمدی استفاده از ظرفیت‌های قرآنی و ایجاد انگیزه بین نوجوانان و جوانان را از دیگر اهداف این برنامه دانست و افزود: درک و فهم قرآن و توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه ضروری است.

نورمحمدی مهلت ثبت‌نام در مسابقات حفظ و ترتیل ویژه خواهران روزه اولی در سمنان را تا 28 فروردین ذکرکرد و افزود: زمان برگزاری این مسابقات نیز هشتم اردیبهشت مصادف با 26 ماه مبارک رمضان تعیین شده است.

مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه شماره تلفن 09107425307 برای ثبت‌نام شرکت در این مسابقات تعیین شده است افزود: مکان برگزاری این مسابقات نیز موسسه جامعةالقرآن کریم واقع در خیابان اسحاق نبی مسکن مهر است.

انتهای پیام
captcha