ارائه تسهیلات بانکی به ۱۶۱ مربی قرآن
کد خبر: 4048474
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰

ارائه تسهیلات بانکی به ۱۶۱ مربی قرآن

مدیرعامل اتحادیه قرآنی مازندران با بیان اینکه تاکنون ۱۶۱ نفر بعد از تأیید اتحادیه از طریق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل تبلیغات اسلامی به بانک معرفی شدند، گفت: مبلغ ۳ میلیارد تومان برای اعطای تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی به مربیان قرآنی برخط اختصاص یافت.

بهروز کریم‌نژاد مدیر عامل اتحادیه قرآنی مازندرانبهروز کریم‌نژاد، مدیرعامل اتحادیه قرآنی مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: تا کنون ۳۰۰ مربی قرآن از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران به عنوان مربی قرآنی برخط برای دریافت تسهیلات به اتحادیه قرآنی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه فعالیت مربیان قرآنی برخط به عنوان مشاغل خانگی پذیرفته شد، افزود: با پیگیری‌های انجام شده از سوی متولیان قرآنی و اتحادیه مربوطه مربیان مورد تأیید که موفق به ثبت مشخصات خود در سامانه مشاغل خانگی شدند، تسهیلات ارزان دریافت می‌کنند.

کریم‌نژاد با بیان اینکه تا کنون ۱۶۱ نفر بعد از تأیید اتحادیه از طریق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل تبلیغات اسلامی به بانک معرفی شدند، تصریح کرد: تا کنون مبلغ ۳ میلیارد تومان برای اعطای تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی به مربیان قرآنی برخط اختصاص یافت.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی مازندران با بیان اینکه، معرفی ۳۰۰ فعال قرآنی برای قرارگرفتن تحت پوشش بیمه عشایر و روستایی از دیگر اقدامات اتحادیه قرآنی با همکاری دستگاه‌های فرهنگی است، گفت: تا مهرماه امسال فرصت داریم تعداد یک هزار و ۴۰۰ نفر از مربیان قرآنی برخط را که نامشان در سامانه مشاغل خانگی ثبت باشد برای بیمه عشایر و روستایی معرفی کنیم.

وی ادامه داد: در سال جاری با پیگیری‌های اتحادیه و مؤسسات قرآنی مازندران، جلساتی با کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استانداری برگزار و مصوب شد از طریق تبصره ۱۸ در جهت توسعه فعالیت‌های قرآنی اشتغالزایی شود.

کریم‌نژاد با بیان اینکه ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی برای توسعه و تجهیز مؤسسات قرآنی، اختصاص یافت، افزود: تاکنون موفق شدیم ۱۳ پرونده از مربیان قرآن را برای اخذ تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی به بانک معرفی کنیم.

انتهای پیام
captcha