اعلام زمان ثبت‌نام مجدد و ویرایش اطلاعات طرح اعطای مدرک به حافظان قرآن
کد خبر: 4046716
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳

اعلام زمان ثبت‌نام مجدد و ویرایش اطلاعات طرح اعطای مدرک به حافظان قرآن

مدیرکل آموزش و سنجش حفظ سازمان دارالقرآن الکریم گفت: با توجه به درخواست‌های متعدد حافظان قرآن کریم، زمان ویرایش و ثبت‌نام مجدد در تاریخ ۲۰ الی ۲۴ فروردین‌ماه سال جاری خواهد بود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان دارالقرآن الکریم، محمد رمضانی، مدیرکل آموزش و سنجش حفظ سازمان دارالقرآن الکریم در خصوص انجام فرایند ویرایش و ثبت نام مجدد در هفدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم گفت: با توجه به درخواست‌های متعدد حافظان قرآن درباره ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و در نظر گرفتن فرصت مجدد جهت ثبت‌نام در هفدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، دسترسی به سامانه مذکور جهت ویرایش و ثبت‌نام مجدد در تاریخ ۲۰ الی ۲۴ فروردین ماه سال جاری فعال می‌شود.

وی اظهار کرد: برخی از حافظان محترمی که هزینه ثبت‌نام در دوره هفدهم را پرداخت کرده‌اند، اما موفق به ثبت نام نشده‌اند نیز می‌توانند با همان کد ملی و شماره تماسی که در سامانه اعلام کرده‌اند، ثبت‌نام خود را تکمیل کنند. به جهت جلوگیری از ایجاد خطا در سامانه، لازم است حافظان فرایند ثبت‌نام خود را از طریق رایانه‌های شخصی انجام داده و از گوشی‌های همراه برای این مورد استفاده نکنند.

انتهای پیام
captcha