ارتباط سازنده با مردم نقطه قوت ناجا است
کد خبر: 4045571
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴
آیت‌الله العظمی نوری‌همدانی:

ارتباط سازنده با مردم نقطه قوت ناجا است

مرجع عظام تقلید شیعه در دیدار با سردار اشتری گفت: ارتباط سازنده و تعامل با مردم در راستای خدمت‌رسانی از نقاط قوت نیروی انتظامی است و همه ما شاهد زحمات ارزشمند شبانه‌روزی پرسنل نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی در تمام سال هستیم.

آیت‌الله العظمی حسین نوری‌همدانی از مراجع تقلید شیعه

به گزارش خبرنگار ایکنا، آیت‌الله العظمی حسین نوری‌همدانی از مراجع تقلید شیعه در قم، امروز نهم فروردین در دیدار سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی، با تجلیل از خدمات این نیرو در برقراری امنیت و ایجاد نظم در جامعه اظهار کرد: آرامش و امنیت؛ نعمت بسیار بزرگی است که در سایه آن زمینه‌های رشد و تعالی جامعه فراهم و ارزش‌های اسلامی و انقلابی حفظ می‌شود و مقدمه ایجاد عدالت و ریشه کن شدن فساد و برخورد با هنجارشکنی‌ها است.

معظم‌له با اشاره به روایات اهل‌ بیت(ع) افزود: به فرموده ائمه هدی(ع) آرامش و امنیت از نعمت‌هایی هستند که تا انسان آن‌ها را از دست ندهد، متوجه اهمیت آن نمی‌شود و بحمدالله شما به توفیق خداوند و به برکت اخلاص پرسنل نیرو‌های انتظامی توانسته‌اید با قدرت و اقتدار خود امنیت را در سطح عالی در تمام نقاط ایران اسلامی برقرار کنید.

آیت‌الله نوری‌همدانی با تجلیل از تعامل و ارتباط سازنده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با مردم بیان کرد: ارتباط سازنده و تعامل با مردم در راستای خدمت‌رسانی از نقاط قوت نیروی انتظامی است و همه ما شاهد زحمات ارزشمند شبانه‌روزی پرسنل نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی در تمام روزهای سال هستیم تا مردم با آرامش و آسایش به امور زندگی خود رسیدگی کنند.

ایشان یکی از توفیقات بزرگ الهی را خدمت‌رسانی به مردم دانست و بر ضرورت توجه به مردم تاکید کرده و افزودند: هرکس به هر میزان خدمت او به جامعه بیشتر باشد، نزد خداوند از جایگاه بالاتری برخوردار است، از این رو کسانی که مسئولیت‌هایی مهمی دارند باید در این امر تلاش بیشتری کنند.

این مرجع تقلید جهان تشیع با تاکید بر آگاهی نسبت به مسائل روز و شناخت زمان اظهار کرد: متاسفانه ما در زمانی به سر می‌بریم که استکبار جهانی با فتنه انگیزی و ایجاد اختلاف بین ملت‌های محروم و مسلمانان به استثمار و چپاول مستضعفان می‌پردازد و تنها راه مقابله با این نقشه‌های شوم بیداری و آگاهی ملت‌ها و اتحاد مسلمانان بر اساس معارف اسلام ناب محمدی و معارف اهل‌بیت(ع) است.

آیت‌الله نوری‌همدانی ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفت در روزهای تعیلات اول سال از سوی نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: بحمدالله از وقتی که جنابعالی مسئولیت نیروی انتظامی را بر عهده گرفتید خدمات و برنامه‌های خوبی ارائه شده، لذا برای شما و همه پرسنل زحمت‌کش نیروی انتظامی آرزوی سلامت و موفقیت روزافزون داریم.

انتهای پیام
captcha