برگزاری مسابقه مجازی «یک فراز، یک نفس» ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان
کد خبر: 4045116
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳

برگزاری مسابقه مجازی «یک فراز، یک نفس» ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از برگزاری مسابقه مجازی «یک فراز، یک نفس» ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان طی نوروز 1401 در شبکه شاد خبر داد.

باقریبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، میکائیل باقری، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از برگزاری مسابقه «یک فراز، یک نفس» ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان سراسر کشور به مناسبت ایام نوروز 1401 در شبکه شاد خبر داد.

وی افزود: این مسابقات در دو بخش تقلیدی و ابداعی و در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی برگزار می‌شود.   

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: بخش تقلیدی شامل مسابقات تقلید تلاوت آیه ٧٩، سوره مبارکه إسراء با صدای استاد محمود علی البنا است و  بخش ابداعی مسابقات نیز شامل تلاوت تحقیق آیه ٧٩ سوره مبارکه اسراء به سبک یکی از قاریان مشهور جهان اسلام خواهد بود.  

وی ادامه داد: مرحله مقدماتی مسابقه از ۲۹ اسفندماه ١۴٠٠ (مطابق با ۱۷ شعبان) آغاز شده است آغاز و در ١٣ فروردین ١۴٠١ (مطابق با ٣٠ شعبان) پایان خواهد یافت. به صورت میانگین روزانه 100 اثر قابل قبول به دبیر خانه مسابقه در حال ارسال است و تلاوت‌های دریافتی که استانداردهای لازم را داشته باشند در کانال مسابقه بارگذاری می‌شود و عموم دانش‌آموزان می‌توانند به تلاوت‌های برتر بدهند. 

وی ادامه داد: هر شب به سه نفر از افرادی تلاوتشان طی نظرسنجی بیشترین رأی را کسب کند، هدایایی تقدیم خواهد شد و همچنین مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی مسابقه را دریافت می‌کنند.  

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: البته تلاوت دانش آموزان دختر در کانال بارگذاری نخواهد شد و انتخاب نفرات برتر صرفاً بر اساس، نظر داوران انجام خواهد شد.  

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه به  کانال مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی به نشانی @mosabeghatdaneshamozimedu در شبکه شاد مراجعه کنند. 

انتهای پیام
captcha