حرم حضرت معصومه(س) میزبان جشن‌های نیمه شعبان می‌شود
کد خبر: 4043009
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۳

حرم حضرت معصومه(س) میزبان جشن‌های نیمه شعبان می‌شود

مراسم احیای شب نیمه شعبان از ساعت 24 پنج‌شنبه شب، 26 اسفندماه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی، شعرخوانی سیدحمیدرضا برقعی و مناجات‌خوانی و قرائت دعای کمیل با نوای مهدی سلحشور به همراه پخش زنده از شبکه سه سیما برگزار می‌شود.

حرم حضرت معصومه(س) به گزارش ایکنا از قم، مراسم جشن و سرور در شب و روز ولادت امام زمان(عج) در حرم مطهر بانوی کرامت برپا می‌شود.

مراسم شب نیمه شعبان همزمان با 26 اسفندماه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمیرهاشم حسینی و مداحی و قرائت دعای کمیل با نوای مهدی سماواتی و قرائت زیارت جامعه کبیره با نوای حجت‌الاسلام ناصر شهیدی برگزار خواهد شد.

مراسم احیای شب نیمه شعبان نیز از ساعت ۱۲ شب با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی، شعرخوانی سیدحمیدرضا برقعی و مناجات‌خوانی و قرائت دعای کمیل مهدی سلحشور با پخش زنده از شبکه سه سیما برگزار می‌شود.

همچنین یک ساعت مانده به اذان صبح مناجات‌خوانی شعبانیه با پخش از شبکه قرآن و معارف سیما دنبال خواهد شد.

مراسم قرائت دعای ندبه در صبح میلاد امام زمان(عج) همزمان با 27 اسفندماه از ساعت ۶ با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی و مداحی محمدرضا بذری برگزار می‌شود.

مراسم سخنرانی قبل از اذان ظهر در قالب برنامه زمزم مهدویت از سوی حجت‌الاسلام محمدصابر جعفری و سخنرانی قبل از اذان مغرب از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین کلباسی برگزار می‌شود و زیارت آل یاسین نیز در عصر میلاد امام زمان(عج) با صدای سیدعلی حسینی نژاد قرائت خواهد شد.

مراسم شام میلاد امام زمان(عج) نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حامد کاشانی و مداحی مهدی رسولی برگزار می‌شود و پس از آن پرده‌خوانی مهدویت از سوی حجت‌الاسلام کیانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha