۲۳ ایستگاه آتش‌نشانی تبریز در آستانه عید نوروز در آماده‌باش هستند
کد خبر: 4041181
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳

۲۳ ایستگاه آتش‌نشانی تبریز در آستانه عید نوروز در آماده‌باش هستند

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز گفت: ۲۳ ایستگاه آتش‌نشانی و تعدادی موتورسوار مجهز به دستگاه‌های پیشرفته و خاموش‌کننده سیار در آستانه عید نوروز در آماده‌باش هستند.

ایستگاه آتش‌نشانی، تبریز عید نوروز به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا زبردست، مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز، امروز، 16 اسفندماه، در جمع خبرنگاران گفت: ۲۳ ایستگاه آتش‌نشانی و تعدادی موتورسوار مجهز به دستگاه‌های پیشرفته و خاموش‌کننده سیار در آستانه عید نوروز در آماده‌باش هستند.

وی افزود: آتش نشانان این ایستگاه‌ها آماده امدادرسانی به مردم بوده و موتورسواران آتش نشان نیز با گشت‌زنی در سطح شهر و نقاط مهم و پرتجمع شهری به شهروندان امدادرسانی می‌کنند.

وی اظهار کرد: به دستور سرپرست شهرداری تبریز و با توجه به فرا رسیدن سال جدید و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در خصوص اجرای طرح استقبال از بهار، آتش‌نشانان از ۱۵ اسفندماه با استقرار خودروها به همراه تجهیزات کامل به صورت روزانه در میادین و مراکز شهر به صورت آماده‌باش در خدمت شهروندان خواهند بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز گفت: آتش‌نشانی از سازمان‌هایی است که در ایام چهارشنبه آخر سال و عید نوروز نیز آمادگی خود را جهت انجام ماموریت‌های محوله حفظ می کند.

زبردست، ضمن آرزوی ایام بی خطر همراه با آرامش و آسایش برای شهروندان، ادامه داد: این سازمان با ترکیبی از نیروهای جوان و با تجربه در ایام تعطیلات نوروز آمادگی کامل را داشته و در این راستا برنامه‌هایی نیز تدوین شده است.

وی یادآوری کرد: شهروندان با مشاهده هرگونه آتش سوزی و حادثه در سطح شهر می‌توانند با شماره ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی تماس گرفته و از آتش‌نشانان درخواست امدادرسانی کنند.

انتهای پیام
captcha