برپایی غرفه حجاب و عفاف در بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) + عکس
کد خبر: 4041083
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸

برپایی غرفه حجاب و عفاف در بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) + عکس

طی هماهنگی با مجموعه فرهنگی مزون حجت الزهرا(س) و در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، غرفه‌ای با هدف عرضه با کیفیت و با قیمت مناسب اقلام و ملزومات حجاب بدون واسطه و از سوی تولید‌کننده در محوطه بیمارستان برپا شده است.

غرفه حجاب وعفاف در بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) به گزارش ایکنا، طی هماهنگی با مجموعه فرهنگی مزون حجت الزهرا(س) همچنین طرح تعویض چادر ویژه کارکنان، پرستاران و بهیاران و عموم مردم و مراجعان و همراهان بیماران در محوطه بیمارستان برپا شده است.

خبر دیگر از فعالیت فرهنگی بیمارستان خاتم‌الانبیاء اینکه همزمان با روز جانباز و ولادت حضرت ابالفضل(ع)، با حضور در بخش‌های مختلف ضمن عیادت، با اهدای هدیه و شاخه گل از جانبازان بستری در بیمارستان تجلیل شد.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا ذکاوت، مشاور فرهنگی بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) با بیان خبر دیگری گفت: همزمان با ایام شعبان نیز پویش معنوی ختم قرآن به نیت تعجیل در فرج و سلامتی امام زمان(عج)، رفع گرفتاری و گشایش در امور مردم و سلامتی بیماران از سوی واحد فرهنگی بیمارستان برپا می‌شود. پرستاران، کارکنان و پزشکان بیمارستان علاقه‌مند، می‌توانند تعداد جزء انتخابی مورد نظر خود جهت تلاوت را تا نیمه شعبان(27 اسفندماه) با مراجعه به مسئول بخش یا واحد مربوطه را اعلام کنند.

انتهای پیام
captcha