جشن نیکوکاری از سوی مؤسسه مهد قرآن آران و بیدگل برگزار می‌شود
کد خبر: 4041022
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰

جشن نیکوکاری از سوی مؤسسه مهد قرآن آران و بیدگل برگزار می‌شود

جشن نیکوکاری و تهیه و توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی و پوشاک از سوی مرکز نیکوکاری ولایت مؤسسه مهد قرآن آران و بیدگل برگزار می‌شود.

جشن نیکوکاریبه گزارش ایکنا، جشن نیکوکاری و تهیه و توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی و پوشاک ویژه ایتام و نیازمندان با شعار عید برای همه از سوی مرکز نیکوکاری ولایت مؤسسه فرهنگی ـ مردمی مهد قرآن کریم شهرستان آران و بیدگل برگزار می‌شود.

این جشن به مناسبت ولادت منجی عالم بشریت حضرت بقیةالله‌الاعظم(عج) و عید باستانی نوروز برپا می‌شود و افرادی که تمایل دارند در این امر مشارکت کنند می‌توانند عدد ۳۱۳ را به شماره ۰۹۱۳۲۶۳۴۴۲۸ ارسال کنند.

این مؤسسه در اصفهان، آران و بیدگل، میدان امام خمینی(ره)، خیابان مختص آباد واقع شده است. همچنین نشانی‌های آن در فضای مجازی نیز به شرح زیر است؛ mahdeghoranab کانال مهد قرآن در تلگرام، mahdehghoran_ab کانال مهد قرآن در ایتا، Mahdehghoran_ab صفحه مؤسسه در اینستاگرام.

همچنین روز گذشته یکشنبه، 15 اسفندماه مصادف با سوم شعبان و ولادت امام حسین(ع) محفلی در سالن اجتماعات مهد قرآن کریم آران و بیدگل برگزار شد.

در این برنامه، هارونی، مدرس قرآن دقایقی را پیرامون دوری از غفلت و توجه به معارف عمیق قرآن سخنرانی کرد. در ادامه برنامه مولودی‌خوانی و مصاحبه با فرشته صباغیان، رتبه برتر مسابقات کشوری اوقاف انجام شد. در خاتمه نیز جانمازهای کوچکی منقش به تصویر سردار د‌ل‌ها، به عنوان یادگاری به قرآن‌آموزان و مربیان مؤسسه اهدا و پذیرایی‌هایی که برای سفره حضرت ابوالفضل(ع) توسط قرآن‌آموزان، مربیان و خانواده‌ها تهیه شده بود، بین حاضران توزیع شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha