جشن خودکفایی 1700 مددجوی کمیته امداد کردستان برگزار شد
کد خبر: 4040508
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷

جشن خودکفایی 1700 مددجوی کمیته امداد کردستان برگزار شد

جشن خودکفایی یک هزار و ۷۰۰ مددجوی زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان همزمان با سراسر کشور از طریق ویدیوکنفرانس با حضور رئیس جمهور در استان کردستان برگزار شد.

اشتغالزایی کمیته امداد

به گزارش ایکنا از کردستان، رضا طوسی، مدیرکل کمیته امداد استان کردستان، 14 اسفندماه در برنامه رونمایی از دستاوردهای کمیته امداد که به مناسبت سالروز تأسیس این نهاد و به صورت ویدئو کنفرانس کشوری با حضور ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار کرد: امروز به مناسبت گرامیداشت سالروز تأسیس کمیته امداد از سه دستاورد ارزشمند کمیته امداد بهره‌برداری می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جشن خودکفایی مددجویان کمیته امداد سراسر کشور به صورت همزمان افزود: یکی از دستاوردهای مهم کمیته امداد استان کردستان، جشن خودکفایی هزار و ۷۰۰ خانوار تحت حمایت بوده است.

مدیرکل کمیته امداد کردستان بیان کرد: این تعداد خانوار از طریق پرداخت تسهیلات اشتغال این نهاد به خودکفایی رسیده و از چرخه حمایت این نهاد خارج شده اند.

وی با اشاره به اینکه از دیگر برنامه‌هایی که به مناسبت ۱۴ اسفندماه و سالروز تأسیس کمیته امداد انجام می‌شود، تحویل ۲۳۸ واحد مسکن به مددجویان کردستانی است، بیان کرد: از این تعداد، ۲۱۳ مورد روستایی و ۲۵ واحد نیز شهری بوده است.

طوسی ادامه داد: رونمایی از طرح امداد هوشمند و کارآمد، یکی از برنامه‌های مهم و جدید این نهاد است که امروز به صورت رسمی از این سامانه رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به سهولت و سریع‌تر شدن خدمات کمیته امداد با اجرای طرح امداد هوشمند، گفت: از این به بعد تمامی کارها و خدمات این نهاد از طریق این سامانه به نشانی soha.emdad.ir انجام خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد کردستان در پایان یادآور شد: یکی از بزرگترین مزیت‌های این سامانه متصل کردن خیران به نیازمندان و شفاف‌سازی در فرآیند کمک‌های مردمی و خیران و قابلیت پاسخگویی برخط به خیران است.

انتهای پیام
captcha