بیست‌ و هفتمین جشنواره قرآن و حدیث المصطفی در تانزانیا به کار خود پایان داد
کد خبر: 4040120
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷
با تقدیر از برگزیدگان؛

بیست‌ و هفتمین جشنواره قرآن و حدیث المصطفی در تانزانیا به کار خود پایان داد

آیین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره قرآن و حدیث المصطفی در نمایندگی تانزانیا با تقدیر از برگزیدگان مرحله کتبی و شفاهی پایان یافت.

بیست و هفتمین جشنواره قرآنی وحدیثی المصطفی در تانزانیا به کار خود پایان داد

به گزارش خبرنگار ایکنا، آیین اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث المصطفی در نمایندگی دارالسلام امروز 12 بهمن‌ماه با حضور و سخنرانی حسین الوندی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در تانزانیا و حجت‌الاسلام والمسلمین علی تقوی، رئیس نمایندگی المصطفی در تانزانیا با حضور علما، قرا، شخصیت‌های دینی و فرهنگی کشور تانزانیا در نمایندگی المصطفی برگزار شد.

رئیس نمایندگی المصطفی در تانزانیا ضمن تبریک مبعث حضرت رسول(ص) و حلول ماه مبارک شعبان اظهار کرد: در این دوره از مسابقات بیش از ۸۰۰ نفر از طلاب، اساتید، کادر و خانواده‌های ایشان ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۶۲۵ نفر به رقابت پرداختند.

وی افزود: این مسابقات در دو بخش کتبی «معارف قرآنی و حدیثی» و «مهارت‌های قرآنی و حدیثی» با حضور پرشور خانواده طلاب و اساتید نمایندگی المصطفی برگزار شد که در بخش کتبی شش نفر برگزیده شدند.

استاد جامعةالمصطفی العالمیه ادامه داد: در بخش مهارت‌های قرآنی و حدیثی در موضوعات قرائت تحقیق(سه نفر)، قرائت ترتیل(۶ نفر خواهر و برادر)، حفظ کل(۳ نفر)، حفظ ۱۵ جزء(۳ نفر)، حفظ ۳ جزء(۶ نفر خواهر و برادر) و حفظ یک جزء(۶ نفر خواهر و برادر) با حضور سفیر کشورمان، معاون امور زنان بکواتا، شیخ آدم مدیر دارالقرآن‌های تانزانیا مورد تقدیر قرار گرفتند.

بیست و هفتمین جشنواره قرآنی وحدیثی المصطفی در تانزانیا به کار خود پایان داد

لازم به ذکر است، در این مراسم حجج اسلام شیخ عبدالبصیر؛ نفر برتر ترتیل، خطیب؛ همراه دیرین امام راحل در پاریس، علی عبدالله؛ نفر اول قرائت تحقیق، عموری بکاری نفر اول حفظ به سخنرانی و و تلاوت آیاتی از قرآن پرداختند.

انتهای پیام
captcha