بهره‌مندی از بخشودگی گاز بها برای 25هزار مشترک کمیته امداد و بهزیستی اردبیل
کد خبر: 4039336
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵

بهره‌مندی از بخشودگی گاز بها برای 25هزار مشترک کمیته امداد و بهزیستی اردبیل

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل، گفت: حدود 25 هزار مشترک گاز تحت پوشش سازمان‌های حمایتی در قالب اجرای بند(ی) تبصره 8 قانون بودجه سال 1400 از مزایای بخشودگی گاز بها در سقف الگوی مصرف بهره‌مند شدند.

گازبهاسردار اسماعیلی، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: بر اساس اطلاعات واصله از کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره کل بهزیستی استان اردبیل تاکنون در حدود 28000 مشترک گاز مشمول بند مذکور توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره کل بهزیستی به این شرکت معرفی شدند.

وی بیان کرد: پس از بررسی اطلاعات و انجام اعتبارسنجی‌های لازم اطلاعات تعداد 25000 مشترک صحیح تشخیص داده شده و بخشودگی گاز بهای آن‌ها از ابتدای سال  1400 در سقف الگوی مصرف در سیستم جامع  مشترکین شرکت گاز اعمال شده که از این تعداد 2500 مشترک مربوط به مددجویان اداره کل بهزیستی و تعداد 22500 مشترک مربوط به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

این مقام مسئول، با اشاره به اینکه شرکتهای گاز استانی براساس این قانون مکلف هستند ضمن دریافت اطلاعات خانوارهای محروم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور، تعرفه این مشترکان را در دامنه مصرف تعیین شده از ابتدای سال صفر محاسبه کنند، افزود: کلیه اطلاعات دریافتی پایش شده و اطلاعات فاقد اعتبار جهت تصحیح به سازمانهای حمایتی مذکور ارسال شده و این شرکت آمادگی دارد تا در صورت دریافت اطلاعات تکمیلی مددجویان در اسرع زمان اقدامات لازم را جهت برخورداری این مشترکین عزیز از مزایای بند(ی) تبصره 8 قانون بودجه سال 1400 انجام دهد.

اسماعیلی، در ادامه به مددجویان مشمول بند مذکور توصیه نمود با صرفه جویی در مصرف گاز سقف الگوی مصرف را با توجه به اقلیم منطقه خود رعایت کنند، زیرا معافیت گازبهای مذکور در سقف سه پله اول مصرف اعمال خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل، از سایر مددجویان نهادهای مذکور که مشترک شرکت گاز هستند و هنوز اطلاعات آنها از طریق نهادهای مذکور به این شرکت واصل نشده، درخواست  کرد هر چه سریع‌تر شماره اشتراک گاز خود را به نهادهای حمایتی مربوطه اعلام نمایند.

انتهای پیام
captcha