مهمترین شاخصه جهاد دانشگاهی گفتمان مردمی است
کد خبر: 4038084
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰

مهمترین شاخصه جهاد دانشگاهی گفتمان مردمی است

رئیس سابق جهاد دانشگاهی استان سمنان مهمترین شاخصه جهاد دانشگاهی را گفتمان مردمی دانست و افزود: مهمترین محور کار این نهاد انقلابی در استان وحدت و همدلی بین همه اعضا توام با وحدت درونی و سپس برقراری ارتباط به مدیران استان و کشور است.

بهره وری بال در کشور ؛ اعتماد به جوانان جهاد دانشگاهی

به گزارش ایکنا از سمنان، حسن رهائی، رئیس سابق جهاد دانشگاهی استان سمنان امروز 3 اسفند در مراسم تکریم و معرفه روسای این نهاد با بیان اینکه مهمترین شاخصه جهاد دانشگاهی گفتمان مردمی است اظهار کرد: مهمترین محور کار این نهاد انقلابی در استان وحدت و همدلی بین همه اعضا توام با وحدت درونی و سپس برقراری ارتباط به مدیران استان و کشور است.

وی ادامه داد: تدوین سند توسعه استان و چشم‌انداز جهاد دانشگاهی فرصت خوبی در جهت توسعه استان است که در این راستا طی یک دهه فعالیت بنده چند فعالیت شاخص بر اساس محورهای توسعه که همان پژوهش فناورانه است انجام شده است.

رهائی گروه برنامه‌ریزی گردشگری کویر، همکاری با پژوهشگاه رویان، ایجاد مرکز به نژاد دامی، ایجاد مرکز تخصصی زمین‌شناسی، ایجاد مرکز تولیدات گیاهی بسطام را از مهمترین فعالیتهای شاخص در این دوران دانست و افزود: با توجه به اینکه سمنان یک استان کویری است جهت استفاده از ظرفیت کویر مجتمع کویر در سمنان در دست اجراست.

رئیس سابق جهاد دانشگاهی استان سمنان با تاکید بر اینکه جهاد دانشگاهی سمنان در ایجاد فناوری نوین بانک خون بند ناف جزء  سه استان برتر کشور است متذکر شد:  در حوزه آموزشهای نوین و حرکتهای نو 200 عنوان دوره برگزار شده که در این راستا در دوره‌های پرستاری و کمک پرستاری توانسته با آموزش 100 نفر و ایجاد اشتغال برای 90 درصد در ایام کرونا کمک حال کادر درمان و مردم باشد.

عضو هیات علمی جهاد دانشگاهی؛ بهترین راه کمک به جهاد و ایجاد بهره‌وری چند برابر را اعتماد به جوانان جهاد دانشگاهی دانست.

وی فعالیت دو خبرگزاری ایکنا و ایسنا را از ظرفیتهای خوب استان در فضای رسانه برشمرد و افزود: ارتباط و تعامل با پدر معنوی استان آیت‌الله شاهچراغی و حجت‌الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار و سایر مسئولین از مهمترین ظرفیتهای این نهاد انقلابی در استان سمنان است.

رهایی از اختصاص 22 میلیارد تومان برای پروژه‌های رویان و بسطام و ... خبر داد و گفت: تنها 20 درصد از درآمدهای این نهاد دولتی است و بقیه این درآمدها از فعالیت اعضای زحمتکش این نهاد انقلابی تامین می‌شود.

انتهای پیام
captcha