اردوی راهیان‌نور دانشجویی در کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 4037700
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸

اردوی راهیان‌نور دانشجویی در کرمان برگزار می‌شود

رئیس قرارگاه استانی شهید علم‌الهدی از برگزاری بیست‌وهفتمین دوره اردوی راهیان‌نور دانشجویی کشور خبر داد و افزود: در این اردوها کارگاه‌هایی با هدف آشنایی دانشجویان با روحیه شهادت طلبی برگزار می‌شود.

اردوی راهیان نور دانشجویی کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان جلسه قرارگاه استانی راهیان‌نور شهید علم‌الهدی استان کرمان امروز اول اسفند ماه با حضور روسای دانشگاه‌های سراسر استان در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

حسین اکبری‌فرد سرپرست دانشگاه شهید باهنر کرمان و رئیس قرارگاه استانی شهید علم‌الهدی در این جلسه با بیان اینکه امسال بیست‌وهفتمین دوره راهیان‌نور دانشجویی کشور را با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌کنیم، بیان کرد: در این اردوها کارگاه‌هایی با موضوع هشت سال دفاع مقدس، حدیث ماندگار پایداری، دلاوری و فداکاری روایت با هدف آشنایی دانشجویان با روحیه شهادت طلبی برگزار می‌شود.

اکبری‌فرد ضمن بیان توضیحاتی در خصوص نحوه و زمان برگزاری، حمایت‌های مالی و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی کرونا، گفت: اردوی راهیان‌نور با رعایت تمامی نکات بهداشتی به صورت حضوری در نیمه دوم اسفند ماه سال جاری در یک بازه زمانی ۶ روزه پیش‌بینی شده است که باید به بهترین شکل مدیریت شود.

سردار محمدعلی نظری، جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان نیز با اشاره به بحث گفتمان‌سازی و الگوسازی افزود: یکی از کارهایی که می‌شود الگوسازی را بسیار خوب پیاده کرد، بحث راهیان‌نور است که همگی شاهد تاثیرات آن بوده‌اند.

وی با بیان اینکه از طریق اردوی راهیان‌نور می‌توان اعتماد به نفس و آن اتکاء به مسائل داخلی که دشمن دارد از طریق فضای مجازی از جوانان ما می‌گیرد را بازگردانیم، افزود: از طریق این اردوها می‌توانیم تحریف‌ها را خنثی کنیم.

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان، همچنین مستندسازی و استفاده از ثبت تجارب دانشجویان بعد از راهیان‌نور در فضاهای مجازی و حقیقی و گسترش این فضای معنوی برای سایر دانشجویان را از برنامه آینده عنوان کرد.

حمیدرضا رشیدی‌نژاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در توضیح شرایط برگزاری این اردو گفت: تزریق سه دوز واکسن، استفاده از نصف ظرفیت اتوبوس و نداشتن علائم بیماری در زمان سفر از جمله شرایط دانشجویان برای شرکت در اردوی راهیان‌نور است.

انتهای پیام
captcha