ادامه تعامل کمیته امداد با مؤسسات خیریه قزوین
کد خبر: 4037285
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷

ادامه تعامل کمیته امداد با مؤسسات خیریه قزوین

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) تعامل و هم‌افزایی سازنده را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: در همین راستا کمیته امداد با برخی از مؤسسات خیریه همکاری دارد.

کمیته امداد به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قزوین، فرزاد فرهادی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین، در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین و دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان قزوین اظهار کرد: اساس کار کمیته امداد امام خمینی (ره) ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و بسط فرهنگ انفاق است تا جامعه به واسطه آراسته شدن به این سجایا، صاحب عزت و کرامت شده و نسبت به مسئولیت اجتماعی بی‌توجه یا کم توجه نشود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: کمک‌هایی که از کمیته امداد امام (ره) به محرومان و نیازمندان اهداء می‌شود بر 2 بخشی دولتی و مردمی است.

وی اشاره کرد: کمک‌های دولتی در ردیف بودجه کمیته امداد امام خمینی (ره) برای کمک به نیازمندان وجود دارد ولی کمک‌های مردمی با برکت و مشکل گشاست و علاوه بر منافع مادی، اثرات معنوی، فرهنگی و اجتماعی نیز به‌دنبال دارد.

فرهادی بیان کرد: خدمتی که با دست و حضور مردم ارائه می‌شود بسیار با برکت‌تر و اثرگذارتر از خدمت دولتی است در واقع کار امدادرسانی به نیازمندان یک کار مردمی است و در این بین کمیته امداد امام خمینی (ره) نقش هدایت‌گری را دارد.

وی تصریح کرد: در حقیقت کمیته امداد امام خمینی (ره) پل ارتباطی میان بخش اعظمی از جامعه با بخش نیازمند و محروم جامعه است، عده‌ای از مردم نیکوکار هدایا و کمک‌های خود را به کمیته امداد امام خمینی (ره) اهدا می‌کنند تا به دست محرومان برساند و عده‌ای دیگر دوست دارند به نیازمندی کمک کنند و برای شناخت نیازمند واقعی، از کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک می‌گیرند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین اظهارکرد: اگر فرهنگ تکافل اجتماعی در جامعه جریان داشته باشد، اغلب نیازمندان در گام‌های نخست مشکلات با یاری دوستان، نزدیکان و اقوام از موانع پیش‌روی عبور کرده و مشکل نخست، مولد مشکلات جدیدتر و بیشتر نمی‌شود.

وی اعلام کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) تعامل و هم‌افزایی سازنده را در دستور کار خود قرار داده و در همین راستا با برخی از موسسات خیریه همکاری دارد و دست سایر موسسات خیریه را برای همکاری و تعامل دوجانبه برای امدادرسانی به نیازمندان می‌فشارد و این همکاری را ادامه می‌دهد.

فرهادی یادآورشد: کمیته امداد امام خمینی (ره) آماده است برای ارتقای خدمت‌رسانی به مددجویان با افراد و گروه‌های مختلف دغدغه‌مند کمک به نیازمندان، همکاری و تعامل سازنده داشته باشد تا بتوانیم گام‌های خدمت به محرومان را با اجماع و حرکت مردمی به پیش ببریم.

انتهای پیام
captcha