پیشکسوتان ارتش سرمایه های دفاع مقدس هستند
کد خبر: 4035699
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷

پیشکسوتان ارتش سرمایه های دفاع مقدس هستند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی سرمایه های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس هستند.

حجت الاسلام آل هاشم، امام جمعه تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عممومی دفتر امام جمعه تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و مام جمعه تبریز، امروز، 22 بهمن ماه، در مراسم تجلیل از پیشکسوتان ارتش در آذربایجان شرقی، با بیان اینکه پیشکسوتان ارتش مردان بزرگ، نمونه‌های ایثار و تلاش هستند که باید همیشه قدرشناس آنها بود، تکریم پیشکسوتان را لازمه توسعه فرهنگ احترام در جامعه دانست.

وی اظهار کرد: پیشکسوتان ارتشی سالیان سال برای امنیت و آسایش مردم جانفشانی‌ها و از خود گذشتگی‌های بسیاری نموده‌اند و خدمات شایانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته‌اند و امروز مفتخریم که این عزیزان را در میان خود داریم.

آل‌هاشم با تاکید بر لزوم برگزاری هر چه بیشتر جلسات تجلیل از پیشکسوتان عرصه جنگ، ادامه داد: این مردان بزرگ نمونه‌های ایثار و تلاش هستند و سرمایه‌های گران‌بهای این نظام محسوب می‌شوند.

امام جمعه تبریز، اضافه کرد: در ارتش جمهوری اسلامی ایران کسانی در میان این عزیزان داریم که حتی در رژیم ستمشاهی زندانی بوده و مشقات فراوانی متحمل شده‌اند که نباید ما به عنوان رفیق نیمه راه برای افرادی باشیم که با تمام توان برای این مرز و بوم و امنیت ما زحمت کشیده‌اند.

وی گفت: خاطرات و نوشته‌های این عزیزان هم در حوزه دفاع مقدس و هم در سایر حوزه‌ها بسیار ارزشمند هستند و باید برای نشر آنها در میان جوانان تلاش شود.

آل‌هاشم با اشاره به محبوبیت نیروهای مسلح و نظامیان در میان مردم در مورد قدرت نظامی ایران، گفت: امروز ما سلاح‌هایی داریم که حتی می‌توانیم صادر کنیم و موشک‌هایی داریم که لرزه به اندام دشمنان می‌افکنند که باید قدردان نظامیان و تدابیر رهبر معظم انقلاب باشیم.

انتهای پیام
captcha