دعوت نماینده لرستان در مجلس خبرگان رهبری برای شرکت در مراسم ۲۲ بهمن
کد خبر: 4035524
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۹

دعوت نماینده لرستان در مجلس خبرگان رهبری برای شرکت در مراسم ۲۲ بهمن

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی از مردم استان برای شرکت در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

دعوت نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری برای شرکت در مراسم ۲۲ بهمنبه گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌‌الله احمد مبلغی، نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی از مردم استان برای شرکت در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

متن پیام آیت‌الله مبلغی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

۲۲ بهمن روزی فراموش نشدنی، تاریخی و منبع تولید بینش، ارزش و منش انقلابی برای ملت ایران است، این روز، روز خداست؛ هنگامه‌ای که قدرت الهی در حضور و خلوص مردم تجلی یافت.

۲۲ بهمن گویای انسجام یک ملت در توانمندترین، گسترده‌ترین و ژرف‌ترین موقعیت تاریخی خود است، این روز، روز عشق به تعالی، توسعه، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

از بدو پیروزی انقلاب اسلامی مردم ما این روز را جشن می‌گیرند و طی این بزرگداشت ملی احساسات پاک خود را در فضای اجتماعی بروز و ظهور می‌بخشند، ملت ایران امسال نیز با رعایت اصول اعلام شده بهداشتی برای حفاظت از سلامت عمومی، جشن پرشکوه و ملی ۲۲ بهمن را برگزار می‌کنند.

اینجانب سالگرد انقلاب اسلامی ایران را به رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از عموم مردم شریف استان لرستان دعوت می‌کنم احساسات عمیق و صمیمانه خود را نسبت به انقلاب با شکوه اسلامی، مانند همیشه، در سالگشت این نقطه عطف تاریخی برای ایران و ایرانیان ابراز کنند.»

انتهای پیام
captcha