استفاده از ظرفیت جوانان نخبه؛ مهم‌ترین رویکرد در عملکردها
کد خبر: 4034087
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲
سرپرست فرمانداری فردوس تأکید کرد:

استفاده از ظرفیت جوانان نخبه؛ مهم‌ترین رویکرد در عملکردها

سرپرست فرمانداری فردوس گفت: نقش دادن به مردم در توسعه از محورهای فعالیت این مرکز است که متأسفانه در این حوزه دارای عقب‌ماندگی هستیم؛ مهمترین رویکرد در دوره جدید استفاده از ظرفیت جوانان نخبه و با انگیزه شهرستان است که بتوانیم مسیر توسعه را با سرعت بیشتری طی کنیم.

شورای اداری شهرستان فردوسبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، مهدی روشن، سرپرست فرمانداری فردوس، شب گذشته، ۱۶ بهمن‌ماه در نشست شورای اداری شهرستان فردوس که با حضور استاندار خراسان‌جنوبی به‌منظور تکریم فرماندار سابق و معارفه سرپرست فرمانداری فردوس برگزار شد، گفت: در گفتمان انقلابی مکلف به خدمت صادقانه و جهادی به مردم هستیم.

وی بیان کرد: در راستای گفتمان انقلاب، منویات رهبر معظم انقلاب را دنبال خواهیم کرد و رویکرد ما در دوره جدید فرمانداری شهرستان، وحدت و انسجام بین همه نیروها و سلایق خواهد بود چراکه با وحدت و انسجام می‌توانیم مشکلات را حل کنیم.

سرپرست فرمانداری فردوس اظهار کرد: نقش دادن به مردم در توسعه از محورهای دیگر فعالیت فرمانداری است که متأسفانه در این حوزه دارای عقب‌ماندگی هستیم؛ مهمترین رویکرد در دوره جدید استفاده از ظرفیت جوانان نخبه و با انگیزه شهرستان است که بتوانیم مسیر توسعه را با سرعت بیشتری طی کنیم.

حجت‌الاسلام مجید نصیرایی، نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: منشأ اصلی مشکلات موجود در جامعه ما، متأسفانه تفکر غرب‌گرایی است؛ مسئولان در نظام جمهوری اسلامای اهدافی را باید دنبال کنند که برای آن شهدای زیادی را تقدیم کرده‌ایم و باید با شکل‌گیری دولت اسلامی و جامعه اسلامی، تمدن نوین اسلامی نیز شکل بگیرد و زمینه ظهور و برپایی حکومت جهانی حضرت ولی عصر(عج) فراهم شود؛ علیرغم کارهای خوبی که پس از انقلاب در کشور انجام شده، هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌جنوبی علت این فاصله را فراهم نبودن ابزار و شرایط لازم و تفکر غربگرایی در کشور دانست و گفت: به‌عنوان مثال بانکی که تضمین‌کننده نظام سرمایه‌داری در غرب است، قرار نیست براساس این ساختار، اقتصاد اسلامی شکل بگیرد.

وی افزود: باید مجموعه ارکان تصمیم‌گیری و اجرایی با هم منسجم و هماهنگ عمل کنند تا بتوانند تغییر و تحول ایجاد کرده و کمبودهای موجود را جبران کنند؛ هر زمان دچار مصلحت‌اندیشی شده و منفعت جناحی را ترجیح داده‌ایم، به منافع انقلاب و ملی آسیب‌زده و موجب کندی پیشرفت و بروز مشکلات شده است.

نصیرایی بیان کرد: امروز به برکت رشد بصیرت‌ها و آگاهی‌ها، دولت همراه و انقلابی، مجلس و قوه قضاییه انقلابی شکل گرفته و آماده ایجاد تحول عظیم و بزرگ است؛ ماموریت اصلی در گام دوم انقلاب بر دوش جوانان مومن، متدین و انقلابی است و برای تحقق اهداف بزرگ در ساختارهای کشور، حل مشکل اقتصاد و معیشت مردم، با انسجام و هماهنگی در کشور است که نباید از آن غفلت کنیم.

وی با تأکید بر اینکه شرط اساسی پیشرفت، اتحاد و همراهی و همدلی است، گفت: پیشرفت شهرستان نیز در گرو محبت، رفاقت، اتحاد و هم‌افزایی است و کسی که اولین گام را در جهت اختلاف و تفرقه‌انگیزی بردارد، گرفتار است.

حجت‌‌الاسلام محمد شاکری، امام‌جمعه فردوس نیز در این جلسه گفت: حاکمان اسلامی همان‌طور که زمینه ارتباط با خدا را برای مردم فراهم می‌کنند، باید زمینه زندگی خوب و برخورداری از نعمت‌های خداوند و مزایای حکومت اسلامی را نیز فراهم کنند. توزیع عادلانه خدمات بین شهرستان‌ها و نیز ایجاد حس امنیت هم به لحاظ اقتصادی و هم شغلی از ارکان اصلی فراهم کردن زندگی مطلوب در جامعه است.

جواد قناعت در حکمی مهدی روشن را به‌عنوان سرپرست فرمانداری فردوس منصوب و حکم وی را در جلسه شورای اداری این شهرستان اهدا کرد.

در متن حکم انتصاب مهدی روشن به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان فردوس آمده است؛ با توجه به پیشنهاد معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و تجربیات و توان و تعهد خدمتی، به موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان فردوس تعیین می‌گردید. امید است با توکل به خداوند متعال، ضمن بهره‌گیری از ظرفیت‌ها، استعداد و توان نیروهای متعهد، دلسوز و کارآمد با اتخاذ تدابیر مناسب و مدیریت جهادی در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، اندیشه‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و برنامه‌ها و سیاست‌های دولت سیزدهم تلاش نموده و در انجام وظایف محوله جهت تحقق اهداف سازمانی و خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف شهرستان موفق باشید.

یادآور می‌شود، مهدی روشن، متولد ۱۳۶۲ دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی کشاورزی، عناوین مدیرعامل تعاونی مسکن مهر فردوس، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی فردوس، کارشناس جهاد کشاورزی فردوس و عضو شورای اسلامی شهر فردوس  را در سوابق اجرایی خود دارد.

انتهای پیام
captcha