نشست دانشجویی «فردای انقلاب» در جهاددانشگاهی کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4033464
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۹

نشست دانشجویی «فردای انقلاب» در جهاددانشگاهی کردستان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کردستان از برگزاری نشست دانشجویی «فردای انقلاب» با حضور اساتید مجرب دانشگاهی 17 بهمن‌ماه در جهاددانشگاهی استان کردستان خبر داد.

مجید آوج معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان

مجید آوج، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: نشست دانشجویی «فردای انقلاب» با حضور اساتید مجرب دانشگاهی، 17 بهمن‌ماه در جهاددانشگاهی استان کردستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این نشست دانشجویی با حضور دکتر اکبر اسدی، رئیس جهاددانشگاهی کردستان و سرهنگ ابراهیم حسینی، مسئول کانون وابستگان سپاه بیت‌المقدس استان کردستان برگزار می‌شود، افزود: این نشست به همت مرکز امام و انقلاب جهاددانشگاهی، سازمان دانشجویان ایران و بسیج رسانه استان کردستان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کردستان این نشست با حضور دانشجویان دانشگاه‌های استان کردستان برگزار خواهد شد، بیان کرد: به منظور بهره‌مندی هرچه بیشتر دانشجویان از مباحث این نشست، به صورت مجازی نیز برگزار خواهد شد.

وی به نشانی اینترنتی این نشست اشاره کرد و افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این نشست می‌توانند به نشانی اینترنتی http:/amjad.jde.ir/kd با رمز عبور 1234 مراجعه کرده و در این نشست شرکت کنند.

آوج یادآور شد: نشست دانشجویی «فردای انقلاب» با عنوان آشنایی با اصول و مبانی انقلاب اسلامی، 17 بهمن‌ماه ساعت 11 صبح در جهاددانشگاهی کردستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha