زنگ انقلاب اسلامی در مدارس کرمان طنین‌انداز شد
کد خبر: 4033067
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳

زنگ انقلاب اسلامی در مدارس کرمان طنین‌انداز شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در آئین نواختن زنگ انقلاب در دبستان حضرت خدیجه (س) کرمان از نواخته شدن زنگ انقلاب در ۵ هزار و ۵۷۴ مدرسه استان، همزمان با سراسر کشور خبر داد.

حجت‌الاسلام حسن‌ علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان نواختن زنگ انقلاب

به گزارش ایکنا از کرمان، مراسم نمادین نواختن زنگ انقلاب اسلامی ایران در شهر کرمان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان، مسئولان کرمان، فرهنگیان و دانش‌آموزان امروز ۱۲ بهمن‌ماه در دبستان دخترانه حضرت خدیجه(س) ناحیه یک کرمان برگزار شد.

رضا رضایی، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در این آئین با تبریک فرا رسیدن چهل‌وسومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: زنگ انقلاب اسلامی ایران در ۵ هزار و ۵۷۴ مدرسه استان با حضور مردم و مسئولان و همزمان با ورود تاریخی امام خمینی(ره) در مدارس استان کرمان طنین‌انداز شد.

وی با تأکید بر برگزاری جشن چهل‌و‌سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مدارس، گفت: معلمان نقش مؤثری در انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران به نسل جوان دارند.

رضایی با بیان اینکه در نهایت بعد از ۱۴ سال تبعید، پایداری، استقامت، شکوه و عظمت امام خمینی(ره) جواب داد و امام در 12بهمن ۱۳۵۷ وارد کشور شد، تصریح کرد: مردم ایران که تشنه عدالت و نهادینه شدن ارزش‌ها بودند امام خمینی(ره) را با آغوش باز و استقبالی بی‌نظیر پذیرفتند و در نهایت انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن به پیروزی رسید.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرموده‌اند دهه فجر مظهر شکوه، عظمت و فداکاری ملت ایران است، اظهار کرد: عدالت آموزشی و نصیب برابر آموزشی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام
captcha