راه‌اندازی کاروان قرآنی اوقاف در 30 بقعه و مسجد استان قم
کد خبر: 4032886
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹
به‌مناسبت دهه فجر؛

راه‌اندازی کاروان قرآنی اوقاف در 30 بقعه و مسجد استان قم

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان قم گفت: کاروان قرآنی اوقاف قم به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر، با محوریت حرم مطهر امامزادگان موسی مبرقع(ع) و سیدعلی(ع) در 30 بقعه و مسجد استان پس از نماز مغرب و عشا به اجرای برنامه ‌می‌پردازد.

سید سجاد موسوی قیداری، رئیس اوقاف ناحیه یک شهرستان قمبه گزارش ایکنا از قم،  به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم، سیدسجاد موسوی قیداری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان قم طی سخنانی اظهار کرد: به‌مناسبت فرارسیدن چهل‌وسومین بهار انقلاب اسلامی ایران و ایام‌الله دهه فجر، کاروان قرآنی انقلاب در بیش از 30 مسجد و بقعه متبرکه در سطح استان قم به اجرای برنامه قرآنی می‌پردازد.

وی افزود: بر این اساس دو کاروان قرآنی با محوریت بقاع متبرکه امامزادگان موسی مبرقع(ع) و سیدعلی(ع) با حضور خادمان هر دو بقعه و یک راوی همراه هر یک از آنها برای معرفی امامزادگان، ترویج وقف و مباحث انقلابی تشکیل شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان قم با بیان اینکه همراه هر دو گروه، یک تیم از قاریان برجسته و بین‌المللی استان قم نیز در مساجد و بقاع حضور پیدا می‌کند، گفت: این گروه به اجرای تلاوت، حفظ، تواشیح، سرود و دیگر برنامه‌های قرآنی می‌پردازند.

وی ادامه داد: توزیع تبرکات حرم مطهر امامزادگان موسی مبرقع(ع) و سیدعلی(ع) در بین شرکت‌کنندگان، از دیگر برنامه‌های این دو کاروان قرآنی خواهد بود.

موسوی قیداری یادآور شد: زمان برگزاری برنامه‌ کاروان‌های قرآنی اوقاف، طی ایام‌الله دهه فجر و هر شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha