۶ هزار ویژه‌برنامه به مناسبت دهه فجر در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4032464
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵

۶ هزار ویژه‌برنامه به مناسبت دهه فجر در کردستان برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان از برگزاری ۶ هزار ویژه‌برنامه در نقاط مختلف استان همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان، امروز، در نشست نهایی ستاد دهه فجر استان کردستان در سنندج اظهار کرد: برنامه‌های سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باید هرسال باشکوه تر از سال‌های گذشته برگزار شود و هر اندازه گرامیداشت این ایام باشکوه تر باشد نقشه‌های دشمنان کمرنگ تر خواهد شد.

وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز بر اساس وظیفه ذاتی خود که بازتولید دستاوردهای نظام و انقلاب است برای این ایام برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده و برای بهتر برگزار کردن برنامه‌ها ۲۴ کمیته را در دستگاه‌های مختلف تشکیل داده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: براساس برنامه‌های پیش‌بینی شده و فعالیت کمیته‌های ۲۴ گانه، ۶ هزار ویژه‌برنامه سالگرد پیروزی انقلاب برای اجرا در ایام دهه فجر پیش‌بینی شده است.

وی برگزاری جشن انقلاب در مناطق مختلف استان، آذین‌بندی سطح شهرها و روستاها، غباروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و اقتصادی، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، ورزشی، اکران همزمان فیلم های جشنواره فجر، تبیین دستاوردهای نظام و دیدار نهادهای مختلف با نماینده ولی‌فقیه و برپایی ایستگاه‌های صلواتی را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده اعلام کرد.

جعفر عبدالملکی، مدیرکل صدا و سیمای کردستان نیز در این جلسه گفت: در ایام دهه فجر هفت فرستنده رادیویی و تلویزیونی در شهرستان‌های بانه، سقز و مریوان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی از دستگاه‌های مختلف و مسوولان کمیته‌های دهه فجر خواست لیست افتتاحیه‌ها را به صدا و سیما تحویل دهند و افزود: همچنین برای تبیین دستاوردهای نظام و اطلاع‌رسانی به مردم از طریق صدا و سیما، به افراد توانمند، مسلط و باتجربه نیاز داریم.

عبدالملکی یادآور شد: همچنین لازم است در زمینه پویش‌های ملی دهه فجر در استان توجه بیشتری شود، ضمن اینکه صدا و سیما آمادگی لازم برای پخش مستقیم تمام برنامه‌ها را دارد.

انتهای پیام
captcha