۲۱۰ پروژه عمرانی تا پایان سال ۱۴۰۱ به اتمام می‌رسد
کد خبر: 4032369
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
در خراسان‌جنوبی:

۲۱۰ پروژه عمرانی تا پایان سال ۱۴۰۱ به اتمام می‌رسد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در ۶۶۰ طرح زیربنایی استان مشارکت داشته است، گفت: ۲۱۰ پروژه عمرانی تا پایان سال ۱۴۰۱ به اتمام خواهد رسید.

سید مجتبی موسوی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در خراسان‌جنوبی سیدمجتبی موسوی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: هشت هزار و 63 طرح اجتماع‌محور با ظرفیت اشتغال ۲۱ هزار و ۹۴۰ نفر و ۲۱ طرح تسهیلات‌محور با ظرفیت اشتغال ۷۶۰ نفر در خراسان‌جنوبی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه سند توسعه شهرستان نهبندان و اجرای طرح پیشرفت و آبادانی شهرستان نهبندان ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده است که طی دو سال این اعتبار  در نهبندان هزینه خواهد شد، افزود: بنیاد برکت در بحث توانمندسازی اقتصادی، توسعه کارآفرینی و اشتغال‌زایی تاکنون هفت هزار و 975 طرح با حجم سرمایه‌گذاری یک هزار و ۳۳۰ میلیارد تومان انجام داده است که موجب اشتغال‌زایی ۳۲ هزار نفر در استان شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خراسان‌جنوبی از اجرای ۱۲ طرح بنگاه‌محور با ظرفیت اشتغال ۱۱ هزار و ۲۸۰ نفر در استان خبر داد و اظهار کرد: همچنین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در ۶۶۰ طرح زیربنایی استان مشارکت داشته است که از این تعداد تاکنون ۴۹۶ طرح زیربنایی با حجم سرمایه‌گذاری ۸۲ میلیارد تومان اجرایی شده است و ۲۱۰ پروژه عمرانی تا پایان سال ۱۴۰۱ به اتمام خواهد رسید.

موسوی بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با هدف توانمندسازی، توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی برای سال جاری دو هزار و 600 طرح پیش‌بینی کرده است که تاکنون حدود سه هزار طرح اقتصادی اجتماع محور با حجم سرمایه‌گذاری ۳۵۱ میلیارد تومان انجام شده است.

انتهای پیام
captcha