مطیع عبادت طاغوت نباشیم
کد خبر: 4032014
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

مطیع عبادت طاغوت نباشیم

استاد حوزه و دانشگاه گفت: مدهایی که غرب و شرق برای مسلمانان و شیعیان طراحی و تبلیغ می‌کند و برخی هم می‌پذیرند و طبق آن عمل می‌کنند در یک کلام آنها مطیع عبادت طاغوت شده‌اند که این عبادت بسیار خطرناک و عقاب‌آور است.

محمد شجاعی مدرس حوزه و دانشگاهبه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، محمد شجاعی، مدرس حوزه و دانشگاه، هفتم بهمن‌ماه در جلسه هفتگی سخنرانی خود در شهرری درباره عبادت طاغوت توسط مسلمانان، گفت: دشمن با ارائه ابزارهای مختلف و با ارائه مد ما را فریبد می‌دهد و می‌خواهد ما را به مسیر گناه بکشاند. موضوعاتی مثل ولنتاین و کریسمس از جمله شگردهای دشمن برای فریب است تا مردم به جای خدا عبادت شیطان را کنند.

وی با انتقاد از نحوه پوشش برخی از مردم در اماکن عمومی و زیارتی، ادامه داد: برخی به تبعیت از تبلیغات غربی با سبک پوشش‌های غیرمتعارف در جامعه و حتی اماکن مقدس حضور پیدا می‌کنند و حتی در حرم اهل بیت(ع) حرمت را رعایت نمی‌کنند و بعد هم می‌گویند چرا حرم رفتیم ولی حاجت ما مستجاب نشد؟ زمانی که بنده طاغوت می‌شویم نباید از خدا توقع استجابت دعا داشته باشیم.

مدرس حوزه و دانشگاه گفت: اتاق‌های فکر دشمنان همواره در صدد اجرای برنامه‌های مختلف برای از هم گسستن کانون خانواده هستند و برای نفود در افکار جوانان گام به گام پیش می‌روند؛ به‌عنوان مثال یک روز شلوار پاره را مد می‌کنند و یک روز موهای رنگی برای آقایان و یا موارد دیگر. مواظب باشید و بدانید کسی که لباس دشمن را بپوشد و غذای دشمن را بخورد دیگر مسلمان نیست و از دشمن است. زمانی که آن طرف مرزها مدی را رواج می‌دهند و فرد می‌گوید این مد شده و باید طبق مد باشیم، این یعنی عبادت طاغوت.

وی با اشاره به رواج بی‌حیایی و بی‌غیرتی در جامعه، گفت: پیغمبر(ص) فرمودند که عده‌ای از امت من به صورت خوک محشور می‌شوند، چون حیا و غیرت ندارند. پس بدانید این مدهایی که غرب و شرق برای مسلمانان و شیعیان طراحی و تبلیغ می‌کند و برخی هم می‌پذیرند و طبق آن عمل می‌کنند در یک کلام آنها مطیع عبادت طاغوت شده‌اند که این عبادت بسیار خطرناک و عقاب‌آور است.

امیرمحسن سلطان‌احمدی

انتهای پیام
captcha