زنان بیشترین تأثیر را در رسیدن انسان‌ها به سعادت دارند
کد خبر: 4031004
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
استاندار آذربایجان‌شرقی:

زنان بیشترین تأثیر را در رسیدن انسان‌ها به سعادت دارند

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه خانواده، رکن اصلی جوامع بشری است، بیان کرد: پرورش و تربیت انسان‌ها در درون خانواده و توسط مادران صورت می‌گیرد و زنان و مادران بیشترین تأثیر را در رسیدن انسان‌ها به سعادت دارند.

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، عابدین خرّم، استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز، چهارم بهمن‌ماه، در جمع بانوان شاغل در استانداری و فرمانداری‌های استان، با تبریک ولادت باسعات حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، با بیان اینکه خانواده، رکن اصلی جوامع بشری است، گفت: پرورش و تربیت انسان‌ها در درون خانواده و توسط مادران صورت می‌گیرد و زنان و مادران بیشترین تأثیر را در رسیدن انسان‌ها به سعادت دارند.

خرّم اظهار کرد: در طول تاریخ هر مردی که در حوزه‌های مختلف، موفق و سرنوشت‌ساز عمل کرده در کنار او بانوی فداکاری حضور داشته است.

وی با قدردانی از زنان شاغل در ادارات و دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: بانوان شاغل در ادارات جدا از وظیفه بزرگ مادری و تعلیم و تربیت فرزندان، ‌توانسته‌اند در بخش‌های مختلف اداری نقش مهمی ایفا کنند که این خود نشان از پشتکار، وظیفه‌شناسی و دلسوزی آنان دارد.

خرّم افزود: پرورش فرزندانی باغیرت، متدین و شجاع نتیجه تربیت صحیح مادرانی است که با الگوپذیری از حضرت فاطمه زهرا(س) توانستند چنین فرزندانی به جامعه تحویل دهند.

استاندار آذربایجان‌شرقی تأکید کرد: زنان و مادران ایران اسلامی باید تمام ویژگی‌های شخصیتی حضرت زهرا(س) را سرلوحه زندگی خود قرار داده و با تاسی از ایشان، آینده‌سازانی تربیت كنند كه جامعه را به سوی سعادت و تعالی رهنمون شوند.

وی همچنین با گرامیداشت مقام والای مادران شهدا، گفت: این مادران و زنان ایران اسلامی بودند که برای حفظ ارزش‌های انقلاب، فرزندان خود را به جبهه‌های نبرد با دشمن فرستادند و نقش مهمی را در پیشبرد اهداف انقلاب ایفا کردند.

انتهای پیام
captcha