بارش برف و باران مدارس کرمان را تعطیل کرد
کد خبر: 4028842
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۹

بارش برف و باران مدارس کرمان را تعطیل کرد

بارش برف و باران در برخی از شهرستان‌های استان کرمان، سبب تعطیلی آموزش حضوری مدارس در دوره‌های مختلف تحصیلی شد. وزش باد شدید و طوفان، آموزش حضوری در مدارس شهرستان‌های ریگان و فهرج را تعطیل کرد.

تعطیلی مدارس کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان، مهران باهری، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه وزش باد شدید و طوفان آموزش حضوری در تمامی مدارس شهرستان‌های ریگان و فهرج را امروز یکشنبه 26 دی‌ماه تعطیل کرد، گفت: بارش برف و باران نیز در برخی از شهرستان‌های استان، سبب تعطیلی آموزش حضوری مدارس در دوره‌های مختلف تحصیلی شد.

باهری با اعلام این خبر بیان کرد: همچنین بارش باران کلاس‌های حضوری دانش‌آموزان در شهرستان‌های جیرفت، کهنوج، فاریاب، منوجان، عنبر‌آباد، رودبار و قلعه‌گنج تعطیل کرد و آموزش از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری می‌شود.

وی همچنین از تعطیلی آموزش حضوری در مدارس شهرستان رابر در تمامی دوره‌های تحصیلی به علت بارش باران و برف خبر داد و افزود: آموزش دانش‌آموزان در شهرستان امروز از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری می‌شود.

باهری از تعطیلی آموزش حضوری و پیگیری آموزش به صورت مجازی در مدارس دوره ابتدایی شهرستان بافت نیز خبر داد و افزود: بارش برف و باران آموزش حضوری در مدارس بخش لاله‌زار و روستای شیرینک گلزار از توابع شهرستان بردسیر را تعطیل کرد و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: به علت خیزش گرد و خاک و طوفان تمامی مدارس شهرستان‌های ریگان و فهرج، امروز 26 دی‌ماه تعطیل است و آموزش به صورت مجازی در شبکه دانش‌آموزی شاد دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به بارش شدید باران در شهرستان شهربابک، آموزش حضوری در تمامی مدارس دوره ابتدایی این شهرستان نیز تعطیل شد و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.

مهران باهری با بیان اینکه آزمون‌های داخلی مدارس مناطق و شهرستان‌های تعطیل شده، لغو و به روزهای بعد موکول می‌شود، تاکید کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم (داوطلبان آزاد و واحد مانده‌ها) در زمان مقرر و به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: همشهریان و اولیا توجه داشته باشند، اطلاعیه‌های آموزش و پرورش استان کرمان فقط از طریق پرتال خبری اداره کل آموزش و پرورش استان به نشانی https://kerman.medu.ir و اعلام از سوی صدا و سیمای مرکز استان و خبرگزاری‌های استان کرمان مورد تأیید است.

انتهای پیام
captcha