راهیابی ۱۲ کانون مساجد البرز به مرحله کشوری سومین رویداد ملی فهما
کد خبر: 4027861
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱

راهیابی ۱۲ کانون مساجد البرز به مرحله کشوری سومین رویداد ملی فهما

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز از راهیابی ۱۲ کانون مساجد استان به مرحله کشوری سومین رویداد ملی فهما خبر داد و گفت: 350 کانون مساجد استان توانستند فعالیت‌های خود را در بستر سامانه بچه‌های مسجد ثبت کنند.

حجت الاسلام کاظم شکری مدیر ستاد کانون های مساجد البرز

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: سومین رویداد ملی فهما از ۱۶ مردادماه همزمان با سراسر کشور بین کانون‌های مساجد استان آغاز شد.

وی افزود: در مدت زمان ثبت این فعالیت‌ها که تا ۳۰ آذرماه ادامه داشت، 350 کانون فرهنگی ـ هنری مساجد البرز توانستند فعالیت‌های خود را در بستر سامانه بچه‌های مسجد ثبت کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز بیان کرد: بعد از اتمام زمان ثبت فعالیت‌ها در سامانه بچه‌های مسجد، داوری‌ها در ابتدا در سطح ملی برگزار شد و ۳۰ کانون فعال با کسب امتیاز بالای ۱۰ هزار برای انتخاب کانون‌های برگزیده هر رواق به ستاد فهما استان معرفی شدند.

وی افزود: در همین راستا ارزیابی مرحله استانی فعاليت‌های کانون‎‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان در سومين رويداد فهما برگزار شد و پس از آن ۱۲ کانون منتخب جواز شرکت در مرحله کشوری این رویداد ملی را از آن خود کردند.

شکری توضیح داد: سومین رویداد ملی «فهما» در قالب ثبت فعالیت‌های کانون‌های مساجد در سامانه «بچه‌های مسجد» با شعار «به توان مردم» برگزار شد.

این مسئول گفت: رویداد ملی فهما یک حرکت ارزشمند در راستای شناسایی و کشف استعدادهای بچه‌های مسجدی در عرصه‌های مختلف از جمله فرهنگی و هنری است و می‌توان از این ظرفیت برای تسریع در کشف استعداد بچه‌های مسجدی استفاده کرد که شناسایی چهره‌های برجسته قرآنی، گسترده‌ شدن فعالیت بین بچه‌های مسجدی و ایجاد شوق و شور بین جوانان مسجدی از جمله این دستاوردهاست.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز یادآور شد: کانون‌های منتخب هر رواق که به مرحله کشوری معرفی شده‌اند تا ۲۴ دی‌ماه فرصت خواهند داشت تا با بارگذاری مستندات در رشته معرفی شده به رقابت با کانون‌های راه یافته از سایر استان‌ها بپردازند.

انتهای پیام
captcha