برندگان اولین مسابقه کتابخوانی چهار فصل قرآنی معرفی شدند
کد خبر: 4026443
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹

برندگان اولین مسابقه کتابخوانی چهار فصل قرآنی معرفی شدند

قرعه کشی اولین مسابقه کتابخوانی چهار فصل قرآنی ویژه دانشجویان سراسر کشور برگزار و برندگان آن مشخص شدند.

 مسابقه کتابخوانی

به گزارش ایکنا، سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور در آبان و آذر سال جاری و به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی؛ مسابقه کتابخوانی چهار فصل قرآنی ویژه دانشجویان سراسر کشور، با موضوع کتاب «سیری در سیره نبوی» نوشته استاد شهید مرتضی مطهری را برگزار کرد؛ که مراسم قرعه‌کشی بین افرادی که به سوالات پاسخ صحیح داده بودند، برگزار و نفرات برگزیده مشخص شدند.

بر اساس اعلام دبیرخانه این مسابقه، قرعه‌کشی میان افرادی صورت گرفت که به تمامی سوالات پاسخ صحیح داده باشند، که از این میان 7 نفر از طریق قرعه‌کشی به عنوان برنده معرفی شدند.

اسامی این افراد به شرح ذیل است:

ردیف

نام

نام خانوادگی

محل تحصیل

1

مرتضی

مهدوی

طلبه حوزه اصفهان

2

شهناز

زارع

دانشگاه اصفهان

3

احمد

شعبانی

دانشگاه مذاهب اسلامی

4

حسن

صادقی

دانشگاه امام صادق(ع)

5

سمانه

حسین پور

دانشگاه فرهنگیان

6

زینب

سبهانی

دانشگاه پیام نور

7

محدثه

رضائی

دانشگاه علوم پزشکی

لازم به ذکر است در رویداد فرهنگی ـ هنری چهار فصل قرآنی، با توجه به رویداد‌های مهم هر فصل از سال، به موضوع خاصی اختصاص یافته است و تمامی برنامه‌های اجرایی در این رویداد حول آن موضوع خواهد بود و مخاطبان آن نیز تمامی دانشجویان علاقه‌مند به موضوع هستند. بر همین اساس، تمامی علاقه‌مندان به رویداد‌های فرهنگی و هنری می‌توانند ضمن عضویت در شبکه فعالان قرآنی دانشجویی از طریق پایگاه اینترنتی www.isqa.ir در این طرح شرکت کنند.

یادآور می شود، در این طرح، بخش‌های مختلفی از جمله فراخوان آثار هنری، برگزاری نشست‌های مختلف قرآنی، مسابقه کتابخوانی، جلسات تدبر در قرآن و آموزش‌های مختلف در حوزه مهارت‌های فردی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است تا ضمن آشنایی با موضوع فصل و ارتباط آن با قرآن، مجموعه‌ای از مهارت‌های فردی نیز در کنار این مفاهیم را آموزش ببینند.

انتهای پیام
captcha