نیازمند رویدادهای جدید در حوزه بانوان هستیم
کد خبر: 4025504
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
عضو شورای شهر اصفهان:

نیازمند رویدادهای جدید در حوزه بانوان هستیم

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت شهر باید عنایت ویژه‌ای به روز بزرگداشت مقام زن داشته باشد و رویدادهای جدید در خور بانوان اجرا شود.

فرزانه کلاهدوزان عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان

به گزارش ایکنا، به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، فرزانه کلاهدوزان، عضو هیئت رئیسه این شورای اسلامی شهر اصفهان در نطق میان‌دستور بیست‌وچهارمین جلسه علنی این شورا با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد: حضرت زهرا(س) تنها و بی‌یاور از ارزش‌های اصیل اسلامی دفاع کرد و در صحنه‌های مختلف پشتیبان امام زمان خود بود. لازم است همه جنبه‌های زندگی ایشان تبیین شود، تا زنان عصر حاضر با نقشی اصلاحی در راستای رسیدن به تمدن اسلامی گام بردارند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند: «نگاه انقلاب به زن و مرد، نگاه انسان است و میان آنها هیچ تفاوتی نیست.»، زنان مسلمان ایران نشان دادند که الگوی زن نه شرقی و نه غربی هستند و تاریخ جدیدی را پیش روی زنان جهان گشودند. آنها ثابت کردند که می‌توان عفیف بود و در عرصه سیاسی و اجتماعی سنگرسازی کرد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به روز بزرگداشت مقام زن در هفته اول بهمن‌ماه، گفت: پیشنهاد می‌شود مدیریت شهر عنایت ویژه‌ای به این روز داشته باشد و رویدادهای جدید در خور بانوان اجرا شود. 

وی با اشاره به سالگرد شهادت شهید سلیمانی، گفت: سیره این شهید والامقام الگویی بی‌نظیر برای مدیرانی است که در راه اعتلای ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی قدم برمی‌دارند. 

انتهای پیام
captcha