سردار سلیمانی مجاهدی فی سبیل‌الله برای امت اسلام بود
کد خبر: 4025477
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
کارشناس مذهبی اهل سنت گلستان:

سردار سلیمانی مجاهدی فی سبیل‌الله برای امت اسلام بود

کارشناس مذهبی اهل سنت گلستان گفت: سردار سلیمانی مجاهدی فی سبیل الله برای امت اسلام بود که در عرصه جهاد و ایثار و مقاومت از هر تلاش و کوششی دریغ نکرد.

آخوند داود بلکفه کارشناس مذهبی اهل سنت گلستانآخوند داود بلکفه، کارشناس مذهبی اهل سنت گلستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از گلستان ضمن گرامیداشت دومین سالگرد حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: سردار سلیمانی مجاهدی فی سبیل الله برای امت اسلام بود که در عرصه جهاد و ایثار و مقاومت از هر تلاش و کوششی دریغ نکرد.

کارشناس مذهبی اهل سنت گلستان با اشاره به اینکه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دارای روحیه فداکاری و نوع‌دوستی بود، افزود: شهید سلیمانی برای نجات ملت‌های ستمدیده فداکاری می‌کرد و آسایش خود را فدای آرامش ملت‌ها می‌کرد.

مدرس علوم دینی اهل سنت با بیان اینکه سپهبد شهید سلیمانی با تمام وجودش مدافع حریم انقلاب اسلامی بود، گفت: بصیرت و انقلابی‌گری دو ویژگی مهم شخصیت این شهید والامقام هستند.

آخوند بلکفه با بیان اینکه حاج قاسم حامی ملت‌های مظلوم منطقه و سردار محور مقاومت بود، افزود: سردار سلیمانی در سال‌های متمادی طرح‌ها و نقشه‌های خبیثانه صهیونیست‌ها در منطقه را نقش بر آب کرد و دشمنان همیشه برای شهادت آن نقشه داشتند.

کارشناس مذهبی اهل سنت گلستان تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی در مقابل دشمنان با اقتدار و در مقابل مردم بسیار متواضع بود و با اعتقادی راسخ  وارد میدان می شد و نه تنها به عنوان فرمانده بلکه همراه  و همگام با همرزمان برای دفاع از امت اسلامی قرار می‌گرفت.

مدرس علوم دینی گلستان با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی یکی از سرمایه‌های ایثار و شهامت برای امت اسلامی بود، افزود: ملت ایران هرگز ایثار و حماسه‌آفرینی‌های این شهید والامقام را فراموش نمی‌کند و جوانان انقلابی راه و مکتب او ادامه خواهند داد.

آخوند بلکفه با بیان اینکه شهید سلیمانی دانش‌آموخته مکتب امامین انقلاب بود، اظهار کرد: اخلاص، معنویت، ولایت‌مداری خصوصیاتی هستند که در حاج قاسم به وضوح دیده می‌شد و آن را سردار دلها کرد،  لذا مکتب حاج قاسم می‌‍‌تواند به عنوان یک الگو جامع و کامل برای نسل جوان باشد.

انتهای پیام
captcha