افزایش همکاری‌های فرهنگی جهاددانشگاهی قم و مسجد مقدس جمکران
کد خبر: 4024492
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

افزایش همکاری‌های فرهنگی جهاددانشگاهی قم و مسجد مقدس جمکران

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم بر لزوم توسعه فرهنگ متعالی مهدویت و همکاری این نهاد با مسجد مقدس جمکران تأکید کرد.

دیدار رئیس جهاددانشگاهی قم با معاون فرهنگی مسجد جمکرانبه گزارش ایکنا از قم، محمد حیدری، رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم در دیدار با حجت‌الاسلام یاسین حسین‌آبادی، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران که امروز، هشتم دی‌ماه انجام شد، با اشاره به برگزاری سومین جشنواره ملی مهدویت به همت جهاددانشگاهی قم، اظهار کرد: این جشنواره با هدف توسعه و ترویج فرهنگ متعالی مهدویت در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: فرهنگ‌سازی در حوزه مهدویت و همچنین فعالیت در عرصه‌های مهم فرهنگی یکی از زمینه‌های اصلی فعالیت جهاددانشگاهی در کنار فعالیت‌های علمی و پژوهشی و کاربردی این نهاد مقدس است.

در ادامه علی حسینی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی قم و دبیر اجرایی سومین جشنواره ملی مهدویت نیز به ارائه بخش‌های مختلف این جشنواره و همچنین ظرفیت‌های ویژه جهاددانشگاهی و مسجد مقدس جمکران پرداخت.

در پایان حجت‌الاسلام یاسین حسین آبادی، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران نیز با اشاره به ظرفیت‌های مهم همکاری جهاددانشگاهی و مسجد مقدس جمکران، برگزاری جشنواره مهدویت را یکی از زمینه‌های این همکاری بیان کرد و یادآور شد: قطعا در آینده باید با توافقات دقیق به دنبال فعالیت‌های اثربخش در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی باشیم.

انتهای پیام
captcha